افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

جنجال خانه سازمانی امیرحسین طبتی!

  • کد خبر : 355218
جنجال خانه سازمانی امیرحسین طبتی!

انتخاب: امیرحسین ثابتی نماینده مجلس تصویری از فرم درخواست مسکن از سوی نهادها را در صفحه شخصی خود در تلگرام منتشر کرد. ثابتی روی این فرم نوشته است: «اینجانب امیرحسین ثابتی در حال حاضر در یک واحد مسکونی متعلق به مادرم زندگی می‌کنم و درخواستی برای مسکن سازمانی و هزینه تأمین آن ندارم». این تصویر […]

انتخاب: امیرحسین ثابتی نماینده مجلس تصویری از فرم درخواست مسکن از سوی نهادها را در صفحه شخصی خود در تلگرام منتشر کرد. ثابتی روی این فرم نوشته است: «اینجانب امیرحسین ثابتی در حال حاضر در یک واحد مسکونی متعلق به مادرم زندگی می‌کنم و درخواستی برای مسکن سازمانی و هزینه تأمین آن ندارم».

این تصویر در فضای مجازی و رسانه ها جنجال زیادی به پا کرد.

فکتیار نوشت: فرم منتشر شده توسط امیرحسین ثابتی نماینده تهران که در آن از گرفتن خانه تشکیلاتی امتناع کرده است برای نمایندگان شهرستان ها است.

بر اساس بند الف ماده دوم آیین نامه مربوط به شرایط و نحوه استفاده از خانه های سازمانی «استفاده از خانه های سازمانی منحصراً برای کارمندان انتقالی یا مأموران خدماتی است و کارمندان و افراد محلی برای همان محل قرارداد دارند. حق استفاده از منازل فوق را نخواهد داشت.

بر اساس این آیین نامه نمایندگان تهران که قبلا در این شهر سکونت داشته اند حق استفاده از خانه های سازمانی را ندارند. بنابراین امیرحسین ثابتی نماینده تهران در شورای اسلامی حق نداشت خانه سازمانی بگیرد.

بر این اساس اظهارات کاربر مبنی بر تعلق این فرم به نمایندگان شهرستان ها و عدم وجود حق اخذ مسکن نهادی برای امیرحسین ثابتی صحیح تلقی می شود.

کاربری در توییتر اعلام کرد که این فرم برای نمایندگان شهرستان است و طبتی حق دریافت مسکن سازمانی را ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.