افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

جنجال بزرگ بعد از انتقال طارمی; مذاکره با اینتر در جام ملت ها؟

  • کد خبر : 202498
جنجال بزرگ بعد از انتقال طارمی;  مذاکره با اینتر در جام ملت ها؟

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مهدی طارمی سرنوشت نهایی خود را رقم زد و با باشگاه ایتالیایی اینترمیلان (1+2) به توافق رسید و از تابستان آینده به جای پیراهن آبی و سفید پورتو، پیراهن آبی و سفید اینتر را بر تن خواهد کرد. اما انتقال مهاجم 31 […]

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مهدی طارمی سرنوشت نهایی خود را رقم زد و با باشگاه ایتالیایی اینترمیلان (1+2) به توافق رسید و از تابستان آینده به جای پیراهن آبی و سفید پورتو، پیراهن آبی و سفید اینتر را بر تن خواهد کرد. اما انتقال مهاجم 31 ساله تیم فوتبال ایران سر و صدای زیادی در رسانه های داخلی و خارجی به پا کرده است.

آیا طارمی در جام ملت ها با اینتر به توافق قطعی رسید؟

گزارش کردن فوتبال 360، عملکرد مهدی طارمی در جام ملت های آسیا ناامید کننده بود و او به عنوان ستاره اصلی این تیم نتوانست انتظارات هواداران تیم ملی را برآورده کند. این مهاجم بوشهری به جز بازی با امارات فقط سایه ای از ستاره ای بود که قبلا دیده بودیم. اخراج از سوریه و عملکرد ضعیف در بازی با قطر باعث شد برخی معتقد باشند که او در بازی های ملی تمام تلاش خود را نکرد تا مصدوم نشود و بتواند بدون مشکل به بازی های باشگاهی ادامه دهد و با اینتر قرارداد ببندد. . ادعایی بزرگ که زمانی شکل جدی تری به خود گرفت که فابریزیو رومانو خبر توافق نهایی خود با نراتزوری را منتشر کرد و این سوال پیش آمد که آیا باشگاه ایتالیایی در جام ملت ها و قبل از دیدار با قطر با مهدی دیدار کرده و به آن پایان داده است؟ آیا این قرارداد را انجام داده اید یا خیر؟

مدیر رسانه تکذیب کرد!

محسن معتدمکیا، مدیر مطبوعاتی تیم ملی فوتبال ایران در توئیتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: برخلاف آنچه برخی گزارش ها می گویند، قبل از اولین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا، قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان منعقد شده است. بسته شد و مذاکرات او با باشگاه ایتالیایی در عصر به پایان رسید: “قبل از دیدار با قطر صحت ندارد.”

خبر خبرنگار ایتالیایی، مذاکره در قطر را تایید می کند!

این اظهار نظر معتمدکیا در شرایطی صورت گرفت که بد نیست اخباری را که فابریزیو رومانو درباره انتقال طارمی به اینتر منتشر کرد مرور کنیم. این روزنامه نگار ایتالیایی در تاریخ 17 ژانویه (27 ژانویه)، سه روز پس از بازی با فلسطین و دو روز قبل از مبارزه با هنگ کنگ، در خبری فوری نوشت طارمی و باشگاه ایتالیایی در آستانه توافق هستند و طرفین در حال مذاکره درباره جزئیات هستند.

بعداً در 24 ژانویه (4 بهمن) یک روز پس از بازی با امارات، رومانو در خبری جدید اعلام کرد که خبر قبلی او تایید شده و بازیکن ایرانی و باشگاه ایتالیایی برای امضای قرارداد به توافق شفاهی رسیده اند. قرارداد. حالا این انتقال تقریباً رسمی شده و مهدی باید به زودی به میلان سفر کند تا در تست های پزشکی موفق شود و بتواند تابستان آینده به صورت رایگان به جمع افعی ها بپیوندد. تاریخ های ذکر شده حاکی از آن است که مذاکرات طارمی و اینتر در جام ملت های آسیا صورت گرفته است، هرچند جزییات بوده است. فراموش نکنیم که ماجرای علاقه اینتر و توافق اولیه آنها با شماره 9 تیم فوتبال ایران مربوط به قبل از شروع جام ملت های آسیا است.

البته مهدی محمدنبی، سرپرست تیم فوتبال ایران در اظهارنظری تلویزیونی به این موضوع اشاره کرد که اگر دیداری بین بازیکنان و افراد این تیم صورت گرفته، با اطلاع قبلی بوده و کادر فنی و مدیران تیم در جریان بوده اند. باید دید در آینده چه جزئیات جدیدی از این ماجرا به بیرون درز می کند و مهدی طارمی چه واکنشی به اظهارات او خواهد داشت. در حال حاضر برخی از هواداران پورتو نیز از او به دلیل تمدید نکردن قرارداد و امضای قرارداد با اینتر ناراحت هستند و از طرف های زیادی تحت فشار است.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.