افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جنبش مقاومت را به اشتباه «نوچه های» جمهوری اسلامی می نامند! ما تازه کار نیستیم

  • کد خبر : 108781
جنبش مقاومت را به اشتباه «نوچه های» جمهوری اسلامی می نامند!  ما تازه کار نیستیم

محمدجواد لاریجانی تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه بحران ناشی از پیگیری منافعی است که دولت های استکباری برای خود می دانند، گفت: این بحران در حال حاضر در دنیا وجود دارد و ادامه دارد، نقش آمریکا را می بینید. و افزود: این نقش هم در ایجاد بحران و هم در تداوم آن است. […]

محمدجواد لاریجانی تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه بحران ناشی از پیگیری منافعی است که دولت های استکباری برای خود می دانند، گفت: این بحران در حال حاضر در دنیا وجود دارد و ادامه دارد، نقش آمریکا را می بینید.

و افزود: این نقش هم در ایجاد بحران و هم در تداوم آن است. بحران زندگی، یعنی منافعی که آمریکا برای خود تعریف می کند، با ادامه بحران قابل حل است.

واکنش هشدار فرمانده معروف سپاه به طرح نتانیاهو برای جنگ زمینی در غزه

جواد لاریجانی: باید مذاکره کنیم تا جنسیت خود را دریافت کنیم.

لاریجانی با اشاره به چگونگی تعریف منافع آمریکایی ها و حدود آنها برای رسیدن به منافع بیشتر، افزود: آمریکایی ها معتقد به حکومت بر جهان هستند. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آنها رسما اعلام کردند که جهان آماده اداره شدن توسط ایالات متحده است. در اسناد استراتژی ملی خود می توانید ببینید که ایالات متحده در حال رهبری جهان است.

وی تصریح کرد: اخیرا وزیر امور خارجه یکی از کشورهای همسایه نسبت به مشروعیت دکترین مقاومت ایران در منطقه به سران کشورهای غربی هشدار داده و گفته است که این موضوع خطری جدی برای منافع بسیاری از کشورهاست. باید برای جلوگیری از اعمال دکترین مقاومت در فلسطین انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دکترین مقاومت تهدیدی برای منافع استکبار است، افزود: این دکترین که توسط امام (ره) و با پیگیری مقام معظم رهبری پایه گذاری شد، دکترین بسیار موفق نظام جمهوری اسلامی بوده است. مبانی فکری که اکنون به صدایی تبدیل شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با رد ادعای رسانه های غربی مبنی بر رابطه جمهوری اسلامی با گروه های مقاومت، تصریح کرد: به ناحق جنبش مقاومت را نخاله های جمهوری اسلامی می نامند! ما تازه کار نیستیم ما نیروهایی را پرورش می دهیم که خودشان می ایستند و حتی در برخی مسائل تیزتر از ما هستند. این یکی از ویژگی های دکترین مقاومت ماست. جریان استکبار جهانی اما برای پیشبرد اهداف خود نیازمند نوکران و نوکران است.

وی درباره ایجاد توطئه به عنوان یکی از راهکارهای آمریکا برای ایجاد بحران گفت: توطئه شکل پیشرفته تروریسم است و آمریکا در ایجاد توطئه و دستیابی به اهداف خود محدودیتی ندارد. بنابراین خشونت نامحدود همیشه در توطئه ها وجود دارد. غرب و جریان استکبار برای رسیدن به اهداف خود حاضرند خیل عظیمی از مردم را بکشند و آن را کاملا منطقی می دانند.

۲۷۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.