افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

جنبش حماس رسما شهادت یحیی السنوار را تایید کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401061
جنبش حماس رسما شهادت یحیی السنوار را تایید کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «خلیل الهیا» معاون دفتر سیاسی حماس خبر شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تایید کرد. . خلیل الهی در این سخنان گفت: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت یحیی السنوار را به امت عربی و اسلامی تسلیت می گوید. وی افزود: شهادت فرمانده طوفان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «خلیل الهیا» معاون دفتر سیاسی حماس خبر شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تایید کرد. .

خلیل الهی در این سخنان گفت: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت یحیی السنوار را به امت عربی و اسلامی تسلیت می گوید.

وی افزود: شهادت فرمانده طوفان الاقصی و فرمانده دفتر سیاسی جنبش حماس، فرمانده یحیی السنوار را تسلیت می گوییم.

الهیه تصریح کرد: الصنوور در خط مقدم جنگ به شهادت رسید. او در جبهه ها پیشگام بود و هرگز عقب نشینی نکرد و تا آخرین لحظه زندگی خود به مبارزه با دشمن ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: الصنوور در دوران اسارت رژیم صهیونیستی را به زیر سلطه خود درآورد و پس از آزادی از زندان به ماموریت خود ادامه داد تا اینکه نبرد بزرگ طوفان الاقصی را طراحی و رهبری کرد. شهادت السنوار در کنار کاروان شهدای بزرگوار و در مسیر شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار حماس قرار دارد.

الهیه تاکید کرد: خون شهدا راه ما را روشن می کند و ما را برای ادامه راه پایداری و پایداری انگیزه می دهد. حماس به مسیر خود برای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در کل سرزمین فلسطین با پایتختی بیت المقدس ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و رهبران پیش از او حماس را قوی تر خواهد کرد.

معاون دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: تا زمانی که جنگ علیه غزه متوقف نشود و اسرای فلسطینی آزاد نشوند، اسیران دشمن از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نخواهند شد. اسرای صهیونیست جز با توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه و آزادی اسرای فلسطینی بازگردانده نمی شوند و راه حماس را ادامه می دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.