افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

جنایت وحشتناک در پارک چیتگر تهران

  • کد خبر : 407401
جنایت وحشتناک در پارک چیتگر تهران

در پی کشف جسد سوخته مرد ناشناس در حوالی پارک چیتگر، سناریوی جنایی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت. به گزارش صبحگاهی، در پی کشف جسد سوخته مرد ناشناس در حوالی پارک چیتگر، پرونده جنایی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت. ساعت 10 صبح امروز ماموران کلانتری 141 گلستان با قاضی موسی رضازاده تماس تلفنی […]







در پی کشف جسد سوخته مرد ناشناس در حوالی پارک چیتگر، سناریوی جنایی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت.



به گزارش صبحگاهی، در پی کشف جسد سوخته مرد ناشناس در حوالی پارک چیتگر، پرونده جنایی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت.

ساعت 10 صبح امروز ماموران کلانتری 141 گلستان با قاضی موسی رضازاده تماس تلفنی برقرار کردند. بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی از کشف جسد سوخته در حوالی پارک چیتگر خبر داد.

در پی اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد سوخته مرد جوانی را مشاهده کردند که احتمالاً به قتل رسیده بود. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول در مکان نامعلومی قربانی جنایت شده است.

تحقیقات اولیه تیم جنایی حاکی از آن بود که عامل این جنایت پس از ارتکاب جنایت، جسد را به محل دفع زباله حوالی پارک چیتگر منتقل و پس از قرار دادن چوب بر روی آن، آن را به آتش کشید. کارگرانی که صبح امروز مشغول به کار بودند با دیدن جسد به پلیس اطلاع دادند.

با تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأمور شدند تا ابتدا عامل جنایت را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته این جنایت، نسبت به دستگیری وی اقدام کنند. خیابان های اطراف محل حادثه

با دستور قاضی رضازاده از شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شده است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.