افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

جنایت بیروت عزم مقاومت لبنان را تضعیف نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369775
جنایت بیروت عزم مقاومت لبنان را تضعیف نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله لبنان با صدور بیانیه ای تنش آفرینی خطرناک و جنایتکارانه توسط دشمن صهیونیستی و عبور از تمامی خطوط قرمز را با حمله تروریستی به شدت محکوم کرد حومه جنوبی بیروت در این بیانیه آمده است که چنین اقدامی تجاوز به لبنان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله لبنان با صدور بیانیه ای تنش آفرینی خطرناک و جنایتکارانه توسط دشمن صهیونیستی و عبور از تمامی خطوط قرمز را با حمله تروریستی به شدت محکوم کرد حومه جنوبی بیروت

در این بیانیه آمده است که چنین اقدامی تجاوز به لبنان و نقض آشکار تمامیت این کشور و اقدام جنایتکارانه علیه مردم لبنان است.

انصارالله تاکید کرد که این اقدامات وحشیانه نمی تواند عزم ملت لبنان و مقاومت اسلامی را تضعیف کند.

انصارالله همچنین مواضع آمریکا در همراهی کامل با تمامی جنایات و اقدامات تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله به غیرنظامیان لبنانی را محکوم کرد و بر همبستگی خود با لبنان و مقاومت تاکید کرد و از شهادت شهروندان لبنانی در این حادثه ابراز تاسف کرد.

این بیانیه می افزاید که تنش لجام گسیخته نمی تواند جلوی تلاش های مقاومت اسلامی برای حمایت از غزه و پیروزی آرمان فلسطین را بگیرد.

بر اساس اعلام دفتر سیاسی انصارالله یمن، مقاومت اسلامی لبنان در این جنگ توانسته خسارات زیادی به مواضع حساس و راهبردی نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کند.

رژیم صهیونیستی ظهر امروز به حومه جنوبی بیروت حمله موشکی کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که هدف حمله در حومه بیروت، ابراهیم آگیل، فرمانده نیروهای ویژه و فرماندهان ارشد نیروی رضوان بوده است.

وزارت بهداشت لبنان تاکنون از کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 66 نفر در این حمله خبر داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.