افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

جنایتکار زن و 3 فرزندش را به طرز فجیعی کشت / قاتل نیز به سمت پلیس شلیک کرد + جزئیات

  • کد خبر : 144314
جنایتکار زن و 3 فرزندش را به طرز فجیعی کشت / قاتل نیز به سمت پلیس شلیک کرد + جزئیات

به گزارش رکنا به نقل از CNN، ساعت 5:10 صبح یکشنبه به وقت محلی پلیس نیویورک طی یک قتل عام خانوادگی آن را قرار داد. دختر نوجوانی که در خانه ای در خیابان 22 زندگی می کرد با پلیس تماس گرفت و مدعی شد پسر عمویش در حال کشتن خانواده اش است و ماموران در […]

به گزارش رکنا به نقل از CNN، ساعت 5:10 صبح یکشنبه به وقت محلی پلیس نیویورک طی یک قتل عام خانوادگی آن را قرار داد. دختر نوجوانی که در خانه ای در خیابان 22 زندگی می کرد با پلیس تماس گرفت و مدعی شد پسر عمویش در حال کشتن خانواده اش است و ماموران در محل حاضر شدند.

پلیس مردی مضطرب را پیدا کرد که بعداً کورتنی گوردون 39 ساله نام داشت و یک چمدان در نزدیکی صحنه جرم داشت. ماموران به سمت او حرکت کردند اما او با چاقوی بزرگ به آنها حمله کرد و دو مامور پلیس را از ناحیه گردن و سینه مجروح کرد.

یکی از افسران مجروح که روی زمین دراز کشیده بود با واکنشی سریع توانست اسلحه خود را بکشد و به مهاجم شلیک کند و او را به هلاکت برساند. با توجه به این حادثه هولناک آمبولانس و نیروهای کمکی پلیس راهی محل حادثه شدند. مهاجم و دو افسر مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما مهاجم 39 ساله به نام کورتنی جان باخت.

بعدها مشخص شد که یک ساعت قبل از این حادثه کورتنی در پی کشتار بستگانش خانه را به آتش کشیده است. ماموران پلیس و آتش نشانی که در محل حاضر شدند جسد غرق در خون کودک خردسالی را بیرون از خانه پیدا کردند که بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده بود. پس از اطفای حریق، 3 جسد دیگر در خانه کشف شد.

تحقیقات پلیسی و پزشکی قانونی نشان داد در این حادثه هولناک یک پسر 12 ساله، یک زن 44 ساله، یک مرد 30 ساله و یک پسر 11 ساله با ضربات چاقو کشته شدند و قاتل پس از این جنایت، خانه را به آتش کشیدند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتولین از اعضای خانواده کورتنی (قاتل) هستند. این مرد در خانه ای در برانکس زندگی می کرد و در آنجا با خانواده اش ملاقات می کرد و روز حادثه پس از مشاجره با بستگانش، آنها را قتل عام کرد و خانه را به آتش کشید.

بعداً می خواست به محل زندگی خود بازگردد که با دیدن ماموران دو نفر را مجروح کرد و در نهایت یکی از ماموران مجروح به ضرب گلوله کشته شد.

بررسی ها نشان می دهد این مرد پیش از این به اتهام خشونت خانگی و خفه کردن یکی از اعضای خانواده اش دستگیر شده بود. بررسی زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.