افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

جنایات ناتمام مرد مشهدی; کودک آزاری به وحشیانه ترین شکل ممکن! + عکس

  • کد خبر : 374536
جنایات ناتمام مرد مشهدی; کودک آزاری به وحشیانه ترین شکل ممکن! + عکس

به گزارش ساعت 9 صبح؛ زن 33 ساله ای که مدعی شده شوهر قصابش یک سال پیش او را از خانه بیرون کرده و حالا با دیدن بیماری های پوستی وحشتناک و زخم های دردناک بر سر و اندام فرزندان خردسالش دیگر طاقت ندارد. . ماموران کلانتری طبرسی شمالی این صحنه های کودک آزاری را […]

به گزارش ساعت 9 صبح؛ زن 33 ساله ای که مدعی شده شوهر قصابش یک سال پیش او را از خانه بیرون کرده و حالا با دیدن بیماری های پوستی وحشتناک و زخم های دردناک بر سر و اندام فرزندان خردسالش دیگر طاقت ندارد. . ماموران کلانتری طبرسی شمالی این صحنه های کودک آزاری را بازگو کردند: سال 85 زمانی که 15 سال بیشتر نداشتم، جوان ناشناسی به خواستگارم مراجعه کرد و مدعی شد که قصاب است و درآمد خوبی دارد. با رضایت خانواده سر سفره عقد نشستم و وارد خانه بخت شدم.

پدرشوهرم خانه کوچکی داشت و ما در یکی از طبقات خانه او در حاشیه شهر زندگی می کردیم، اما من باردار نشدم تا اینکه در سال 1992 پس از پیگیری های پزشکی فراوان بالاخره اولین فرزندم را باردار شدم. -آپ اوه، و من از این بابت خیلی خوشحال شدم. اما این خوشحالی دیری نپایید چرا که روزی کارآگاهان پلیس آگاهی با صدور حکمی وارد خانه من شدند و شوهر 32 ساله ام را دستگیر کردند.

وقتی به کلانتری رفتیم متوجه شدم شوهرم در حال فروش گوشت الاغ به مردم است و به همین دلیل او را دستگیر کردند. در نهایت به یک سال حبس محکوم شد، اما 5 ماه بعد با تعلیق بقیه مدت از زندان آزاد شد.

تا روزی که شوهرم دستگیر شد، من حتی از اعتیاد او به مواد مخدر خبر نداشتم. بعد از رهایی از زندان به مصرف مواد ادامه داد و من در سال 1372 از دختر و پسرهای دوقلویم که یک سال با پسر بزرگم فاصله داشتند باردار شدم.

پسر بزرگم به دلیل نداشتن گوشی هوشمند در دوران شیوع کرونا نتوانست به مدرسه برود، بنابراین یک سال بعد، 3 فرزندم با هم در کلاس اول ثبت نام کردند. با اینکه الان کلاس سوم هستند، اما از نظر تحصیلی بسیار ضعیف هستند، به همین دلیل معلمشان می گوید که باید در شهریور ماه دوباره امتحان بدهند.

شرایط سخت زندگی و اتهامات ناعادلانه ای که شوهرم بعد از مصرف انواع قرص ها به من می زد به جایی رسید که دیگر نمی توانستم با هم زندگی کنم. حدود یک سال پیش چاقویی روی من کشید و از خانه بیرونم کرد.

من هم در یک شرکت خدمات نظافتی کار می کردم، به پیشنهاد پدرشوهرم شکایت حقوقی کردم، اما شوهرم دیگر اجازه ملاقات با فرزندانم را به من نمی داد، به همین دلیل گاهی مخفیانه به مدرسه می رفتم تا آنها را در آغوش بگیرم. بچه ها با گریه گفتند که اگر پدرمان بفهمد ما را کتک می زند.

بالاخره در میان این درگیری ها و شکایت ها حاضر شد هفته ای یک بار فرزندانم را ببینم. اما بعد از مدتی وقتی بچه هایم را در آغوش گرفتم متوجه شدم که زخم ها و بیماری های پوستی وحشتناکی دارند. وقتی به کف سر فرزندانم نگاه کردم ناخودآگاه اشک سرازیر شد و اکنون به دلیل اهمیت این ماجرا و با صدور دستوری از سرگرد احمد آبکه (رئیس طبرسی شمالی) از همسرم نیز به دلیل کودک آزاری شکایت می کنم. . کلانتری)، پرونده ای در این خصوص تشکیل و این حادثه ناگوار با سیر مراحل قانونی مواجه شد.

منبع: خراسان


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.