افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

جنایات رژیم صهیونیستی باید برای استفاده در دادگاه های ملی و بین المللی مستند باشد.

  • کد خبر : 120473
جنایات رژیم صهیونیستی باید برای استفاده در دادگاه های ملی و بین المللی مستند باشد.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به رؤسای نهادهای قضایی کشورهای اسلامی و ارائه پیشنهاداتی، خواستار استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با جنایات ارتکابی شد. توسط رژیم صهیونیستی به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، در نامه حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای آمده است: […]

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به رؤسای نهادهای قضایی کشورهای اسلامی و ارائه پیشنهاداتی، خواستار استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با جنایات ارتکابی شد. توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، در نامه حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای آمده است:

بیش از سه هفته از دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی می گذرد و بیش از 28 هزار نفر شهید و مجروح شدند. این رژیم با حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی و در سکوت و عدم اقدام موثر سازمان های بین المللی مرتکب جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت، نسل کشی و پاکسازی نژادی و قومی شده است. کشتار غیرنظامیان، محاصره کامل نوار غزه، حملات به اماکن غیرنظامی مانند بیمارستان ها و ساختمان های مذهبی و آموزشی، حملات به گروه های آسیب پذیر نیازمند حمایت مانند زنان و کودکان، به گونه ای که شامل بیش از نیمی از جمعیت قربانیان انسانی تنها چند نمونه هستند. این یکی از جنایات وحشیانه رژیم قدس اشغالی است.

با توجه به ناتوانی شورای امنیت در حمایت از مردم بی خانمان و بی دفاع تحت اشغال از یک سو و اینکه فلسطین و قدس شریف باید موضوع اول جهان اسلام باقی بماند، پیشنهاداتی را در راستای عملی ارائه کرده ام. و اقدامات موثر برای حمایت از ملت فلسطین به شرح زیر است. من آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

امیدوارم با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود و همچنین جلب حمایت دولت محترم، نهایت تلاش را برای کاهش آلام این مردم مظلوم و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهیم.

1- اقدام سازماندهی شده کشورهای اسلامی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان و تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه به مردم محاصره شده در نوار غزه.

2- تشکیل دادگاهی از سوی کشورهای اسلامی برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی و نیز تعقیب و مجازات فرماندهان، مجریان و عاملان این جنایات با استفاده از ظرفیت های قانونی کشورهای اسلامی در صلاحیت دادگاه های ملی آنها. ;

3- همکاری برای ایجاد شبکه ای از وکلا و وکلای مدافع برای مردم فلسطین برای حمایت از اقدامات قضایی علیه جنایتکاران اسرائیلی و همچنین مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی برای استفاده در دادگاه های ملی و بین المللی.

4_ تحریم محصولات و شرکت های تولیدی منتسب به این رژیم جنایتکار، به ویژه با توجه به قطعنامه مصوب چهل و نهمین جلسه شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی در نواکشوت موریتانی (16 و 17 مارس 2023).

سلامتی و بهروزی جناب عالی، ملت و دولت محترم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

غلامحسین محسنی اجایی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.