افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

جمع آوری حوادث در استان سمنان انجام می شود.

  • کد خبر : 256595
جمع آوری حوادث در استان سمنان انجام می شود.

به گزارش رکنا، حسین درخشان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای 15 پایگاه امداد و نجات است و با توجه به بزرگی حوادث، تعداد بیشتری از این پایگاه ها در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار […]

به گزارش رکنا، حسین درخشان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای 15 پایگاه امداد و نجات است و با توجه به بزرگی حوادث، تعداد بیشتری از این پایگاه ها در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است. ایستگاه های نجات مورد نیاز است و نجات احساس می شود.

وی با بیان اینکه افزایش پایگاه های امداد و نجات در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هدف افزایش تعداد پایگاه ها به 20 پایگاه در دو سال آینده است. “.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان درباره اقدامات انجام شده برای افزایش پایگاه های امداد و نجات در استان سمنان گفت: در حال حاضر به مناطق حادثه خیز اعزام و اقدامات تکمیلی از جمله تملک اراضی اتخاذ شده است. همچنین در دستور کار قرار دارند و تلاش می شود در موعد مقرر و تا دو سال آینده تعداد پایگاه های عملیاتی افزایش یابد.

درخشان با تاکید بر اینکه پیشگیری در اولویت است گفت: البته تلاش می شود تجهیزات و زیرساخت های بهتر و بیشتر برای کمک رسانی فراهم شود و در این زمینه نیازمند حضور بیشتر و موثر خیرین هستیم.

وی با اشاره به خرید ناوگان امداد و نجات در سطح کشور گفت: از این تعداد خودرو استان سمنان نیز اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادفات رانندگی، تنش آبی و کمبود جمعیت از مهمترین چالش های استان سمنان است، گفت: جمعیت هلال احمر مون سرخ استان سمنان برنامه هایی در این راستا دارد و با با هدف کمک به کاهش این مشکلات.

درخشان گفت: استان سمنان 650 کیلومتر محور و مسیر اصلی دارد و سالانه 20 میلیون زائر از محورهای استان تردد می کنند و حدود 65 گسل نیز در استان شناسایی شده است که همه این موارد باعث آبستن این استان شده است. . با حوادث زیاد، بنابراین ایجاد آن به عنوان زیرساخت امدادی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث و نهادینه سازی خودیاری از اولویت های مهم جمعیت هلال احمر استان سمنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اجرای طرح های مختلف در راستای آموزش و نهادینه شدن خدمات گفت: آموزش های امدادی این جمعیت باید با اجرای طرح قاضی قنچه های حلال دانش آموز ادامه یابد. مرکز و کانون دانشجویی.

درخشان افزود: در این راستا 980 امدادگر داوطلب آموزش دیده با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.

وی گفت: از سال گذشته تا اردیبهشت امسال بیش از 28 هزار نفر دوره های مختلف امداد و نجات و کمک های اولیه را گذرانده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.