افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

جمعیت زیادی از شهروندان غیرمجاز استان تهران شناسایی و مردود شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380340
جمعیت زیادی از شهروندان غیرمجاز استان تهران شناسایی و مردود شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

گزارش علیرضا فخاری خبرنگار مهر بعدازظهر یکشنبه در حاشیه نشست ساماندهی اشتغال اتباع مجاز که با حضور نهادهای مرتبط و مسئولان ذی صلاح در استانداری تهران برگزار شد، بر لزوم تعیین اطلس استخدامی تاکید کرد. و استقرار اتباع مجاز اظهار داشت: تعیین این موضوع عامل مهمی در سازماندهی و همکاری این افراد در زمینه اشتغال […]

گزارش علیرضا فخاری خبرنگار مهر بعدازظهر یکشنبه در حاشیه نشست ساماندهی اشتغال اتباع مجاز که با حضور نهادهای مرتبط و مسئولان ذی صلاح در استانداری تهران برگزار شد، بر لزوم تعیین اطلس استخدامی تاکید کرد. و استقرار اتباع مجاز اظهار داشت: تعیین این موضوع عامل مهمی در سازماندهی و همکاری این افراد در زمینه اشتغال کشور است.

استاندار تهران بر لزوم خط کشی و ایجاد محدوده در زمینه اشتغال اتباع مجاز استان تاکید کرد و گفت: در این جلسه مذاکراتی با سازمان های ذیربط و مسئول انجام شد که می توانند در ساماندهی این موارد نقش آفرینی کنند. مردم و پیشنهاداتی در این زمینه به ویژه از سوی مدیریت ارائه شد.

وی تشکیل کارگروه های مرتبط با حضور و استقرار اتباع مجاز در حوزه های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و قضایی را ضروری دانست و افزود: با توجه به تشکیل این کارگروه ها با دخالت تصمیم دریافت کنید ما در سطح ملی با مشکلات مشترکی مواجه نیستیم.

فخاری با تاکید بر اینکه با اتباع غیرقانونی امتیاز نخواهیم داد، گفت: هر شهروند هر کشوری که خارج از ضوابط وارد خاک ما شود غیرقانونی شناخته شده و باید طرد شود.

وی گفت: برای تمامی استانداران و مسئولان مرتبط در زمینه حذف اتباع غیرمجاز وضعیت مشخص شده و با بررسی های میدانی اتباع غیرمجاز، شناسایی، جمع آوری. بیاورید و رد می شوند.

استاندار تهران رد اتباع غیرمجاز را یک دستور کار جدی برای مسئولان مربوطه استان اعلام کرد و افزود: تعداد زیادی از این افراد تا امروز در استان تهران شناسایی و مردود شدند. هستند.

فخاری با اشاره به قانون بین بین المللی هر کشوری در خصوص تعیین حدود اتباع گفت: به اتباع مجاز که مجاز به کار و فعالیت در کشور هستند توصیه می شود برای ساماندهی و حذف با مراجع ذیربط همکاری کنند. غیر مجاز دارند

وی با اشاره به اینکه اقدام در خصوص شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز از ماموریت های جاری استانداران است اظهار داشت: اقدامات در این زمینه به صورت دوره ای و روزانه رصد و پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.