افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جمشید شاه محمدی: پرسپولیس مثل آب شرب این استقلال را می برد/ بازی 2-0 می شود; عالیشاه و گلسیانی هم گل می زنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150612
جمشید شاه محمدی: پرسپولیس مثل آب شرب این استقلال را می برد/ بازی 2-0 می شود;  عالیشاه و گلسیانی هم گل می زنند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در دربی ستاره ها سرنوشت بازی را رقم می زنند و به همین دلیل معتقدم پرسپولیس در این دیدار پیروز می شود چون ستاره های بیشتری دارد. جمشید شاه محمدی مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و پیش بینی آن بسیار سخت است اما نکته اینجاست که […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در دربی ستاره ها سرنوشت بازی را رقم می زنند و به همین دلیل معتقدم پرسپولیس در این دیدار پیروز می شود چون ستاره های بیشتری دارد.

جمشید شاه محمدی مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و پیش بینی آن بسیار سخت است اما نکته اینجاست که بازیکنان باتجربه و ستاره های بیشتری در تیم پرسپولیس حضور دارند. به نظر من اگر یکی یکی بشماریم دست یحیی گل محمدی از جواد نکونام بازتر است و بر این اساس این بازیکنان می توانند نتیجه دربی را رقم بزنند و حتی فکر می کنم پرسپولیس می تواند مثل آب خوردن و خوردن این استقلال را برد. شانس شما را برای قهرمانی، فصل و به امید خدا پایان فصل افزایش می دهد.

وی ادامه داد: اگر دقت کرده باشید پرسپولیس ستاره هایی مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و حتی امید عالیشاه را در اختیار دارد که استقلالی ها فاقد آن هستند. در دربی ستاره ها سرنوشت بازی را رقم می زنند و به همین دلیل معتقدم پرسپولیس در این دیدار پیروز می شود. این ستاره ها تجربه زیادی در دربی و لیگ برتر دارند و می توانند تیم استقلال را در دربی پیش رو دچار مشکل کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس با پیش بینی پیروزی تیم محبوبش خاطرنشان کرد: فکر می کنم پرسپولیس می تواند با نتیجه 2 بر صفر دربی را برد. مهم نیست که چه کسی گل می زند و واقعا نمی توان پیش بینی کرد که چه کسی در دربی گل می زند، اما تفاوت پرسپولیس و استقلال 2 گل است. البته یحیی گل محمدی که تجربه زیادی در لیگ برتر و دربی دارد خوب می داند که تیمش نباید هیجانی و عجولانه بازی کند و باید با ارائه یک بازی منطقی پیروز شود. این استقلال را می توان شکست داد چون تقریبا همین نفرات فصل گذشته در این تیم بازی کردند. پرسپولیس فصل گذشته توانست استقلالی را شکست دهد که مهدی قیدی و محمد محبی را دو ستاره داشت اما در حال حاضر هیچ کدام در پرسپولیس بازی نمی کنند. بنابراین دیدار استقلال و جواد نکونام با پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود.

شاه محمدی همچنین خاطرنشان کرد: همه می دانند که دربی بازیکنان دربی باز می خواهد و از این نظر پرسپولیس بازیکنان دربی بازتری دارد. مثلاً اگر اشتباه نکنم امید عالیشاه و گئورگی گلسیانی در دربی های قبلی دو گل به ثمر رساندند و داشتن چنین بازیکنانی برای یحیی گل محمدی نعمت بزرگی است. البته دوست داشتیم وحید امیری در این دربی حضور داشته باشد اما امید عالیشاه یا محمد عمری به راحتی جای او را می گیرند. وحید امیری واقعا یک فوتبالیست خاص است که همه او را هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی تایید می کنند. شنیدم نه تنها به دربی نمی رسد، بلکه جام ملت های آسیا را هم از دست می دهد که خبر ناراحت کننده ای است. او بازیکنی شایسته و با اخلاق اما کمی بدشانس است که در آستانه جام جهانی مصدوم شد و نتوانست با تمام توان در آن مسابقات شرکت کند. برای وحید امیری آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر به میادین رسمی بازگردد.

وی درباره احتمال استفاده از VAR در دربی نیز اظهار داشت: هنوز متوجه نشدم چرا قبلا از فناوری داوری ویدیویی استفاده نمی کردیم و حالا باید از فیفا التماس کنیم که اجازه دهد در یک بازی از آن استفاده کنیم! متأسفانه برای کارهای کوچکتر برنامه ای نداریم و تعجب می کنم که چگونه می توانیم نامزد بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شویم. بالاخره مگر می شود وقتی ژاپن، قطر، عربستان، استرالیا، کره جنوبی و حتی ازبکستان و امارات و… این همه تلاش و پیشرفت کرده اند، ما نامزد شویم؟ ما که هنوز نتوانستیم VAR بیاوریم و التماس فیفا می کنیم؟ من شخصا فکر می کنم که اگر فیفا اجازه دهد، عالی خواهد بود. شاید این اتفاق مردان را به خود بیاورد و اقدامات لازم را برای معرفی این فناوری انجام دهند.

جمشید شاه محمدی در پایان گفت: به عنوان یک فوتبال دوست واقعا دوست دارم این دربی برای تماشاگران جذاب، زیبا و دوستانه باشد و در نهایت پرسپولیسی عزیزم می تواند استقلال را با اختلاف 2 گل شکست دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)