افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

جمشید شاه محمدی: سروش رفیعی کنار رفته و باید جانشین داشته باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 348192
جمشید شاه محمدی: سروش رفیعی کنار رفته و باید جانشین داشته باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در خط هافبک از عملکرد سروش رفیعی انتقاد کرد. جمشید شاه محمدی از وضعیت میزبانی تیم های ایرانی در آسیا گلایه کرد و گفت: این مشکل نشان دهنده ضعف فدراسیون فوتبال است که نتوانست ورزشگاه مناسبی برای تیم های نماینده ایران در لیگ الیت و لیگ قهرمانان […]

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در خط هافبک از عملکرد سروش رفیعی انتقاد کرد.

جمشید شاه محمدی از وضعیت میزبانی تیم های ایرانی در آسیا گلایه کرد و گفت: این مشکل نشان دهنده ضعف فدراسیون فوتبال است که نتوانست ورزشگاه مناسبی برای تیم های نماینده ایران در لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند. . چرا باید تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال که بهترین و محبوب ترین تیم های ایران و حتی آسیا هستند در کنار هم باشند و ورزشگاه آزادی در اختیار نداشته باشند تا ورزشگاه هایی که حتی برای لیگ برتر هم مناسب نیستند. برای مسابقات لیگ برتر انتخاب می شوند.

مهاجم اسبق پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان خوبی داریم اما باید این را هم در نظر بگیریم که کشورهای اطراف ما هم خیلی پیشرفت کرده اند و با شرایطی که در داخل کشورشان ایجاد کرده اند واقعا تیم های ما را به چالش کشیده اند، نمونه اش این است که تیم ازبکستان که در چند رده مختلف تیم های کشورمان را شکست داد.

شاه محمدی تاکید کرد: این کمبود واقعا به تیم ملی و نمایندگان ما در لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا آسیب می زند و توان تیم های ما را می گیرد. من همه این مشکلات را به فدراسیون نسبت می دهم و به مسئولان می گویم شرایط فوتبال را درست کنند و اجازه ندهند جایگاه ما در آسیا بیشتر از این تضعیف شود.

وی درباره خط حمله و مهاجمان پرسپولیس نیز گفت: علیپور و عیسی مهاجمان خوبی هستند اما این برای خط حمله کافی نیست بنابراین قطعا به یک مهاجم قوی و دوربرد نیاز داریم که بتواند تیم را روی اسکوربورد آرام کند. فاز پرسپولیس خریدهای خوبی در خارج از کشور انجام داده اما کافی نیست و باید دو بازیکن دیگر در خط حمله و هافبک طراحی را به خدمت بگیرد. به نظر من ابتدا باید بازیکنی را جذب کنند که یک هافبک ایده آل باشد. بازیکنی که خوب پاس دادن را بلد است. کاری که سروش در حال حاضر نمی تواند به بهترین شکل برای پرسپولیس انجام دهد در حالی که به نظرم سروش کنار گذاشته شده و تمرکز لازم را ندارد. به شما توصیه می کنم هیچکس بزرگتر از پرسپولیس نیست و فوتبال فقط حرف زدن نیست.

شاه محمدی در خصوص شانس موفقیت گاریدو در پرسپولیس گفت: مربیان خارجی برای هر کار برنامه کامل و فلسفه خاصی دارند بنابراین تا چند هفته دیگر کالیبر گاریدو مشخص می شود. تا چند هفته دیگر می توانیم در مورد آن نظر بهتری ارائه دهیم. البته فکر می کنم با توجه به مهره هایی که در دفاع و هافبک داریم، سیستم 2-5-3 می تواند برای پرسپولیس مناسب تر باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)