افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

جلیلی: پیکره باشکوه سنور تصویر یک مرد روستایی و یک شهید را نشان می دهد

  • کد خبر : 401180
جلیلی: پیکره باشکوه سنور تصویر یک مرد روستایی و یک شهید را نشان می دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: یحیی سنوار بازی دشمن را خراب کرد و نشان داد که می توان طوفان به پا کرد و نظام شورشی جهان را نابود کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام سعید جلیلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و مردی از انتهای شهر دوان دوان آمد. سنوار […]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: یحیی سنوار بازی دشمن را خراب کرد و نشان داد که می توان طوفان به پا کرد و نظام شورشی جهان را نابود کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام سعید جلیلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مردی از انتهای شهر دوان دوان آمد.

سنوار در نبردی حماسی به شهادت رسید. یحیی کتاب مقاومت را به زور گرفت و بازی دشمن را خراب کرد و ثابت کرد که می توان طوفانی به پا کرد و نظام ناگسستنی جهان را نابود کرد.

در زمانی که برنامه گسترده اقدام مشترک نظام السلطنه با فریبکاری ها و تفرقه ها و نقشه هایی مانند قرارداد ابراهیم پیش می رفت، دنیایی از محاسبات ظالمانه را به وجود آورد.

امروز پیکر باشکوه او تصویر مردی روستایی و شهید رزمی است که ترس دروغین دشمن را به سخره گرفته است. وصیت نامه بزرگ او چه در زندان و چه در روستا از امید به آینده سخن می گفت، با سخنان حیدر کرار از مرگ نترسید و با یاد کربلا حماسه آفرید. طوفان او در الاقصی نه تنها عظمت و تار عنکبوت کاذب رژیم صهیونیستی را در هم شکست، بلکه بنیان های نرمی را که این رژیم افسارگسیخته را استمرار می بخشید، رسوا کرد و فتح نرمی را رقم زد که محاسبات نظم قبلی را بر هم زد.

این تصویر بی باک و این دل امانت دار که از وسوسه نمی ترسد و از مرگ نمی گریزد بلکه شهادت طلب است، صد سال است که روابط بد نظام حاکم را زیر سوال برده است. اینک حماسه باشکوه او در نبرد، قیامتی را در دل خشمگینان به وجود آورد که نسل حاضر در میدان، کتاب مقاومت یحیی را با قدرت ادامه دهند.

و سلام بر او روزی که به دنیا آمد و روزی که می میرد و روزی که زنده بر می خیزد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.