افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

جلیلی: غرب نگاهی تحقیرآمیز و تبعیض آمیز به زنان دارد

  • کد خبر : 304021
جلیلی: غرب نگاهی تحقیرآمیز و تبعیض آمیز به زنان دارد

به گزارش خبرنگار آیرینسعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در اجلاس بانوان، سکوت غرب در قبال کشتار هزاران زن و کودک را برجسته کرد و گفت: آمریکایی ها و غربی ها بر سر مرگ اشک تمساح می ریزند. . یک زن در ایران و در برابر کشتار هزاران زن و کودک […]

به گزارش خبرنگار آیرینسعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در اجلاس بانوان، سکوت غرب در قبال کشتار هزاران زن و کودک را برجسته کرد و گفت: آمریکایی ها و غربی ها بر سر مرگ اشک تمساح می ریزند. . یک زن در ایران و در برابر کشتار هزاران زن و کودک نه تنها سکوت می کنند، بلکه تشویق هم می کنند. آن ها با تمام توان و امکانات رسانه ای خود دست به کار شدند تا نشان دهند که ما به فکر زنان ایران هستیم. سپس رفتار او را در قسمت دوم برنامه دیدید.

وی در ادامه بیان کرد: همان افرادی که در 16 تیر 66 در زمان شدیدترین حملات شیمیایی به زنان و کودکان سردشتی نه تنها قطعنامه ای صادر نکردند بلکه حتی بیانیه ای هم ندادند. ده ها هزار زن هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند. آنها نگران نیستند، اما با قاتلان عکس یادگاری می گیرند.

جلیلی خاطرنشان کرد: جامعه و تمدن غربی به دلیل ضعف در نادیده گرفتن نقش فاخر زن دچار چنین مشکلاتی شده است. نقطه قوت ما این است که زنانی که امروز نقش همسر و مادر را به بهترین نحو بازی می کنند، می دانید چه قدرتی دارند. به کشور بدهد؟ آن نیرو چیست؟ از یک سو مادر و همسری که تمام توان خود را در خانه می گذارد تا آرامش و تعالی و رشد خانواده حفظ شود تا فرزندان محیطی امن برای تربیت داشته باشند. انسان‌های شایسته و پسر و دختری که می‌توانند نسلی آینده‌دار باشند و از طرفی آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و خودکشی که برخی از جوامع از آن رنج می‌برند را متحمل شوند.

این کاندیدای انتخابات تصریح کرد: زنی که نقش خود را به خوبی ایفا می کند، اگر دولت نسبت به او بی تفاوت باشد، اگر در مورد همین موضوع صحبت می کنیم، از یک سو رشد و تربیت دختر و پسر، دولت چقدر باید هزینه کند. ؟ دولت؟ برای این کار

جلیلی خاطرنشان کرد: غرب نگاه تحقیرآمیز و تبعیض آمیزی به زنان دارد و آنها را برای برخی اهداف اقتصادی می خواهد. نتیجه این بینش باعث هرج و مرج در جامعه آنها شده و در مسئله زن و خانواده به بن بست رسیده اند. آنها نقطه ضعفی در جامعه ایران پیدا کرده اند و می خواهند از آن زاویه به ایران حمله کنند و به اهداف خود برسند. اینجوری نیست.

وی بیان کرد: تمدنی به نام تمدن غرب پنج قرن است که شکل گرفته و روز به روز رشد کرده است، اما امروز که مردم دنیا به این تمدن نگاه می کنند و متفکران به دنیای غرب نمی اندیشند، بلکه به دنیای غرب می اندیشند. آنها به این نتیجه می رسند که این تمدن نه تنها در معرض تهدید است بلکه در مسائل مهم و اساسی به بن بست های جدی رسیده است.

ادامه بده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.