افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جلیلی: از مردم غزه با بمب و از مردم ایران با تحریم انتقام می گیرند

  • کد خبر : 138228
جلیلی: از مردم غزه با بمب و از مردم ایران با تحریم انتقام می گیرند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات استکبار جهانی علیه مردم ایران و فلسطین گفت: استکبار از مردم غزه با بمب و تحریم از مردم ایران از روی ناامیدی انتقام می گیرد. به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری گفت: ملت پیروز آن ملتی است که با زمزمه […]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات استکبار جهانی علیه مردم ایران و فلسطین گفت: استکبار از مردم غزه با بمب و تحریم از مردم ایران از روی ناامیدی انتقام می گیرد.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری گفت: ملت پیروز آن ملتی است که با زمزمه های نرم دشمن و با صدای تندش با رسیدن به قله شکسته نشود. مقاومت، اقدامی فعال علیه برتری طلبانی است که با ضعیف نگه داشتن دیگران، نظم استکباری خود را حفظ می کنند.

وی افزود: گفتمان مقاومت به این معناست که برای پیشرفت لازم نیست عاشق وعده های دروغ مستکبران شویم یا با ترساندن نامردان از عزم فتح بلندی ها عقب نشینی کنیم. موانع نرم کشنده تر از موانع سخت هستند. همانطور که انگیزه پیشرفت می کند، زمزمه هایی برای از بین بردن اراده بلند می شود.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی با خروج اشغالگران راه خروج از ضعف بود. استکبار خشم مقام و پیشرفتی است که به سلطه گران اجازه نمی دهد آن را ضعیف نگه دارند.

وی ادامه داد: نظام استکباری تنها با ضعیف نگه داشتن دیگران (ضعف) برقرار می شود. مظلوم ضعیف نیست. او کسی است که می خواهند ضعیف نگه دارند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی در پایان با اشاره به جنایات استکبار جهانی علیه مردم ایران و فلسطین گفت: استکبار با بمب و تحریم از مردم ایران انتقام مردم غزه را می گیرد. از ناامیدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.