افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جلوگیری از انحراف تسهیلات بانکی در پروژه های صنعتی و تولیدی استان بوشهر

  • کد خبر : 35433
جلوگیری از انحراف تسهیلات بانکی در پروژه های صنعتی و تولیدی استان بوشهر

ضرغام حیدریه در حاشیه بازدید از بانک سپه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت های مدیریت عالی استان است و اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است و پرداخت تسهیلات کم هزینه و تبصره های 16 و 18 از جمله این […]

ضرغام حیدریه در حاشیه بازدید از بانک سپه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت های مدیریت عالی استان است و اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است و پرداخت تسهیلات کم هزینه و تبصره های 16 و 18 از جمله این راهکارها است.

وی در خصوص بازدید از بانک سپه گفت: در این بازدید با مدیران و کارشناسان این بانک در خصوص آخرین اجرای تبصره 16 قانون بودجه سال 1401، تسهیلات مصوب در دور دوم سفر رئیس جمهور و … گفتگو کردیم.

در عین حال از زحمات مدیریت و کارکنان بانک سپه استان در زمینه خدمات رسانی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، تسهیل در پرداخت صورتحساب های خرد، رعایت دقیق بخشنامه های بانک مرکزی در خصوص اخذ نهاده ها و مدارک و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قدردانی و ارج نهاده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای تحقق شعار سال، نقش بانک‌ها را در هر دو بعد یعنی رشد تولید و کنترل تورم بسیار اساسی دانست تا با پرداخت تسهیلات و حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان، در اجرای وجه اول مؤثر واقع شود و با نظارت دقیق و محاسبات کارشناسی‌شده در اجرای برنامه‌های سرمایه‌گذاری، جلوگیری شود. شعار سال

مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: بانک سپه با پرداخت بیش از 130 میلیارد تومان تسهیلات موفق به جذب حدود 90 درصد منابع ابلاغی در بند ب بند 2 تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.