افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

جلسه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه برگزار شد

  • کد خبر : 135488
جلسه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه برگزار شد

به گزارش بازار، صد و پنجاهمین جلسه هیات امنا با حضور “سیدصلت مرتضوی” وزیر تعاون و رئیس هیات امنا، “میرهاشم موسوی” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، “مهدی مسکنی” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای هیأت مدیره و هیأت نظارت سازمان و صندوق و اعضای حقیقی و حقوقی هیأت امنا. یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه […]

به گزارش بازار، صد و پنجاهمین جلسه هیات امنا با حضور “سیدصلت مرتضوی” وزیر تعاون و رئیس هیات امنا، “میرهاشم موسوی” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، “مهدی مسکنی” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای هیأت مدیره و هیأت نظارت سازمان و صندوق و اعضای حقیقی و حقوقی هیأت امنا.

یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق کشوری بود که پس از بحث و بررسی و ارائه توضیحات توسط صاحب صندوق و مدیران آن و دریافت نظرات هیات امنا به تصویب رسید. که اقدامات لازم متناسب با صرفه اقتصادی صندوق و ارائه خدمات با کیفیت به بازنشستگان انجام شود.

در ادامه این جلسه وضعیت سه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در شهرهای خوی، بیرجند و اهواز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دباغ عضو هیات مدیره و اسلامی معاون سازمان تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مدیر درمان نظرات اعضای هیات مدیره برای تغییر مدیریت این بیمارستان ها از هیات مدیره به مالکیت جامعه سازمان حراست تصویب شد.

بررسی برنامه راهبردی سازمان تامین اجتماعی از دیگر موضوعات این جلسه بود و مدیرعامل سازمان گزارش های لازم را در این خصوص ارائه کرد و مقرر شد کارگروهی برای این منظور در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شود. دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارگروه این برنامه راهبردی را به تفصیل بررسی و با حضور شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان بررسی و نتایج را به هیأت امناء ارائه خواهد کرد تا برنامه استراتژیک می تواند تصویب شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.