افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

جلسه هماهنگی برگزار شد/ لباس های قرمز پرسپولیس و استقلال تاجیکستان سفید + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109309
جلسه هماهنگی برگزار شد/ لباس های قرمز پرسپولیس و استقلال تاجیکستان سفید + عکس – پرسپولیس نیوز

جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امروز (دوشنبه) در مقر فدراسیون فوتبال برگزار شد. جلسه هماهنگی قبل از بازی رفت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 11 امروز دوشنبه 10 آبان ماه 1402 در اتاق روابط عمومی. فدراسیون فوتبال به ریاست آغشای […]

جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امروز (دوشنبه) در مقر فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جلسه هماهنگی قبل از بازی رفت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 11 امروز دوشنبه 10 آبان ماه 1402 در اتاق روابط عمومی. فدراسیون فوتبال به ریاست آغشای روهاتگی ناظر بازی هند و با حضور داور، ناظر VAR، مسئول حراست، نمایندگان دو باشگاه، مسئولان برگزاری و عوامل اجرایی.
از سوی باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه و علیرضا اشرف مدیر رسانه ای این تیم حضور داشتند.
در این دیدار با توجه به استقبال پرسپولیسی ها در این دیدار، نماینده ایران با لباس قرمز، دروازه بان طوسی و نماینده تاجیکستان با لباس سفید و دروازه بان سبز در زمین حاضر می شوند.
همچنین زمان حرکت دو تیم از هتل به سمت ورزشگاه مشخص و اعلام شد؛ اتوبوس های دو تیم با اسکورت پلیس این مسیر را طی خواهند کرد.
دو تیم پرسپولیس و استقلال از تاجیکستان امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند و فردا (سه شنبه) از ساعت 19:30 در حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)