افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

جلسه هماهنگی برگزار شد/ از تی شرت های پرسپولیس و الدیل رونمایی شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144505
جلسه هماهنگی برگزار شد/ از تی شرت های پرسپولیس و الدیل رونمایی شد – پرسپولیس نیوز

جلسه هماهنگی امروز (دوشنبه) پیش از دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل در فدراسیون فوتبال برگزار شد. جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل امروز از ساعت 11 صبح در اتاق روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه حضور داشتند؛ ناظر بازی، ناظر داور، ناظر VAR، […]

جلسه هماهنگی امروز (دوشنبه) پیش از دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل امروز از ساعت 11 صبح در اتاق روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه حضور داشتند؛ ناظر بازی، ناظر داور، ناظر VAR، ناظر امنیتی، نمایندگان دو باشگاه و دیگر مسئولان و عوامل این مسابقه دستگیر شدند.

در این جلسه مقرر شد؛ پرسپولیس به عنوان میزبان لباس قرمز و دروازه بان لباس مشکی بر تن خواهد کرد و تیم الدحیل با لباس خاکستری و دروازه بان آبی پوشان در زمین حاضر می شوند.

موارد مربوط به زمان خروج تیم ها از هتل یادآور شد تا اتوبوس حامل دو تیم به موقع به ورزشگاه برسد. همچنین در خصوص بخش رسانه تیم‌ها، انجام مصاحبه با مربیان و بازیکنان دو تیم قبل و بعد از بازی و لزوم حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این همایش‌ها ضروری است.

در ادامه جلسه در مورد پیراهن تمرینی دو تیم که نباید در طراحی های تبلیغاتی استفاده شود اشاره شد و موارد مربوط به قسمت امنیتی مسابقه به دو تیم ابلاغ و اعلام شد.

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)