افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

جلسه نقل و انتقالات خطیر و نکونام

  • کد خبر : 185973
جلسه نقل و انتقالات خطیر و نکونام

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال امروز برای دیدار با جواد نکونام سرمربی این تیم وارد کمپ حجازی شد. البته روز گذشته مدیرعامل و سرمربی با هم دیدار کردند. جلسه امروز بیشتر درباره خریدهای نیم فصل استقلال برای تقویت این تیم بود. استقلال تاکنون فقط رافائل سیلوا را به خدمت گرفته است و نکونام نیز لیست […]

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال امروز برای دیدار با جواد نکونام سرمربی این تیم وارد کمپ حجازی شد. البته روز گذشته مدیرعامل و سرمربی با هم دیدار کردند.

جلسه امروز بیشتر درباره خریدهای نیم فصل استقلال برای تقویت این تیم بود.

استقلال تاکنون فقط رافائل سیلوا را به خدمت گرفته است و نکونام نیز لیست بازیکنان مورد نیاز برای تقویت تیم را به باشگاه ارائه کرده است.

پنجره استقلال در آستانه باز شدن / تایید دستیاران ساپینتو به فیفا رسید

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مبنی بر دریافت پول از سه مربی خارجی سابق تیم فوتبال این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات بازیکنان کارگر در آستانه بسته شدن است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، بازار نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پی حکم فیفا در خصوص شکایت از ماتا، پائولو میگل دوسانتوس و ژائو آبرو، سه دستیار ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته این تیم تعطیل شد.

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فیفا خواستار پرداخت مطالبات این سه مربی از محل درآمد آبی ها در فیفا شد. علی خطیر مدیرعامل استقلال پس از نامه نگاری به فیفا بالاخره موافقت این نهاد بین المللی را برای پرداخت مطالبات این سه مربی محل مذکور جلب کرد.

با توجه به تعطیلات دی ماه، باشگاه استقلال تاییدیه دریافت پول سه مربی سابق این تیم را به فیفا ارسال نکرد تا پنجره آبی پوشان بسته بماند.

اما در نهایت طی چند روز گذشته تاییدیه نامه به باشگاه استقلال رسید و سه مربی سابق به صورت کتبی اعلام کردند که هیچ خواسته ای از باشگاه استقلال ندارند.

واحد بین الملل باشگاه استقلال نیز این تاییدیه را به فیفا ارسال کرده و با این جزئیات، پنجره کار به زودی باز خواهد شد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: مکاتبات لازم با فیفا انجام شده و وکلای سه دستیار ساپینتو اعلام کرده اند که مطالبات آنها به طور کامل پرداخت شده است. پنجره استقلال به زودی باز می شود و هواداران نگران نباشند.

وی افزود: قطعا به زودی و با شروع نقل و انتقالات بازیکنان جدید استقلال، قرارداد آنها ثبت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.