افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

جلسه مهم کمیته انضباطی استقلال و تراکتور/پرسپولیس برای دومین بار پنجشنبه تشکیل شد! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144402
جلسه مهم کمیته انضباطی استقلال و تراکتور/پرسپولیس برای دومین بار پنجشنبه تشکیل شد!  – پرسپولیس نیوز

جلسه استماع قرارداد استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود. پس از کشمکش های فراوان و رسوایی های متعدد ناشی از برخی تخلفات قراردادهای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با شرکای خود، حالا کمیته انضباطی روز پنجشنبه به این موضوعات رسیدگی خواهد کرد. محمدحسین میثاقی مجری مهمترین برنامه فوتبال امشب در […]

جلسه استماع قرارداد استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

پس از کشمکش های فراوان و رسوایی های متعدد ناشی از برخی تخلفات قراردادهای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با شرکای خود، حالا کمیته انضباطی روز پنجشنبه به این موضوعات رسیدگی خواهد کرد.

محمدحسین میثاقی مجری مهمترین برنامه فوتبال امشب در گزارشی خبری در شبکه سه سیما اعلام کرد که کارگروه متولی قراردادهای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی منعقد و پرونده این سه باشگاه را به آدرس زیر ارسال کرده است. کمیته انضباطی

آنطور که بالاترین مقام اجرایی فوتبال اعلام کرد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه جلسه مهمی برگزار و بررسی مدارک کارگروه رسیدگی به قراردادها را آغاز خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش از این باشگاه سپاهان را به دلیل تخلفات قراردادی اعضای خود به کسر 4 امتیاز و باشگاه پرسپولیس را به کسر یک امتیاز محکوم کرده بود. با اعتراض دو باشگاه، پرونده های مذکور مورد تجدیدنظرخواهی قرار گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید نتیجه رسیدگی به پرونده های جدیدی که به کمیته انضباطی در خصوص تخلفات نقل و انتقالاتی آورده شده است و چه احکام جدیدی در این زمینه صادر می شود.

پرسپولیس در حالی برای دومین بار در حال بررسی است که قراردادهای استقلالی اش صادر نشده است!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)