افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

جلسه شورای شهرداری اهواز برای دهمین بار لغو شد

  • کد خبر : 190427
جلسه شورای شهرداری اهواز برای دهمین بار لغو شد

به گزارش بازار، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز بار دیگر به دلیل عدم حضور برخی اعضا در جلسه لغو شد. این جلسه که قرار بود ساعت 10 صبح امروز دوشنبه با دستور برکناری شهردار اهواز و بررسی برخی از لوایح شهرداری برگزار شود، از سوی رئیس […]

به گزارش بازار، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز بار دیگر به دلیل عدم حضور برخی اعضا در جلسه لغو شد.

این جلسه که قرار بود ساعت 10 صبح امروز دوشنبه با دستور برکناری شهردار اهواز و بررسی برخی از لوایح شهرداری برگزار شود، از سوی رئیس شورا لغو و به زمان دیگری موکول شد.40 دقیقه انتظار. برای حضور اعضا

حجت الله زارع زاده، عادل شیغری، محمدحسین ملایی زمانی، علی مدد هاشم پور و سیاوش محمودی در این جلسه غایب بودند.

در این نشست سید محمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهدوی، عبدالزهرا صنعتی، محمدجواد رضوی، محمدحسین لثوانانی، یونس اسفندیاری نژاد و غلامرضا شانه سازان نیز حضور داشتند.

9 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل عدم حضور برخی از اعضا برگزار نشد.

پیش از این قرار بود جلسه شورا تنها با حضور اصحاب رسانه برگزار شود که برخی از شهروندان با دستور رئیس شورا در جلسه حضور یافتند.

سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهرداری در این جلسه گفت: با توجه به مذاکرات و توافقات صورت گرفته، تصور بر این بود که دوستان در جلسه حضور داشته باشند که این اتفاق نیفتاد.

وی ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده بین اعضا به توافق رسیده و جلسه بعدی شورا با حضور همه دوستان برای بررسی موضوعات و لوایح برگزار شود.

رئیس شورا گفت: امروز جلسه علنی شورا را به ناچار خاتمه دادیم و از همه حاضران بویژه اصحاب رسانه عذرخواهی می کنیم.

وی در پایان گفت: زمان دقیق جلسه بعدی شورا طی روزهای آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، یک ماه از اولین جلسه استیضاح شهردار اهواز می گذرد، اما نه تنها به این موضوع رسیدگی نشده است، بلکه بسیاری از لوایح شهرداری در هاله ای از ابهام قرار دارد، در حالی که زمان زیادی تا انتخابات باقی نمانده است. و عید نوروز. همچنین بسیاری از ساکنان شهر اهواز خواستار رسیدگی قانونی به این موضوع و ورود مراجع ذی صلاح هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.