افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

جلسه شبانه باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد; سعید مهری چطور از گاریدو خواستگاری کرد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 351453
جلسه شبانه باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد; سعید مهری چطور از گاریدو خواستگاری کرد؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سعید مهری را به گاریدو، سرمربی این تیم داده است. در حالی که همه منتظر معرفی خرید جدید پرسپولیس در بخش هجومی بودند، خبر رسید این باشگاه به دنبال جذب سعید مهری هافبک سابق استقلال است. مهری که بازیکن مورد علاقه ساپینتو بود همراه او به آپوئل قبرس رفت اما پس از […]

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سعید مهری را به گاریدو، سرمربی این تیم داده است.

در حالی که همه منتظر معرفی خرید جدید پرسپولیس در بخش هجومی بودند، خبر رسید این باشگاه به دنبال جذب سعید مهری هافبک سابق استقلال است. مهری که بازیکن مورد علاقه ساپینتو بود همراه او به آپوئل قبرس رفت اما پس از رفتن ساپینتو مهری هم از این باشگاه رفت.

هافبک سابق استقلال که در حال حاضر بدون تیم است مذاکرات خوب و مثبتی با پرسپولیس داشت اما هنوز قراردادی بین طرفین بسته نشده است. شنیده ها حاکی از آن است که گاریدو از نظر فنی سعید مهری را پذیرفته است و اگر پرسپولیس بتواند با اسدبیگی برای فسخ قرارداد به توافق برسد، این بازیکن پرسپولیسی می شود. اما پرسپولیس که یک هافبک کاملاً در تیم خود دارد چگونه با گزینه عجیب و غریب بدون تیم مواجه شد؟

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس چند روز پیش سعید مهری را به گاریدو پیشنهاد دادند. جلسه فوری سه شنبه شب برای حذف نام یک بازیکن از باشگاه پرسپولیس تشکیل شد و در کمال تعجب مدیران باشگاه به برکناری سینا اصدبیگی رای مثبت دادند. حسین بادامکی پس از جلسه شبانه روزی با اسدبیگی تماس گرفت تا با او فسخ شود. اسدبیگی در واکنش به درخواست معاون ورزشی باشگاه برای فسخ قرارداد، اعلام کرد که حاضر به جدایی نیست و می خواهد در پرسپولیس بماند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)