افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

جلسات استانداری خوزستان با حضور دانشمندان و پیشکسوتان برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410079
جلسات استانداری خوزستان با حضور دانشمندان و پیشکسوتان برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمدرضا موالی زاده جمعه شب در جلسه بررسی احکام دفع بارندگی و آب های سطحی که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این اولین جلسه ای است که جمعه شب برگزار کردیم که حائز اهمیت است. شرایط موضوع و ما باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم. استاندار […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمدرضا موالی زاده جمعه شب در جلسه بررسی احکام دفع بارندگی و آب های سطحی که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این اولین جلسه ای است که جمعه شب برگزار کردیم که حائز اهمیت است. شرایط موضوع و ما باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه جمعه و تعطیلی نداریم، اظهار داشت: از شب گذشته که قطرات باران بارید، نگران اقداماتی بودیم که امسال می خواهیم انجام دهیم تا دچار مشکلات سال های گذشته نشویم.

وی گفت: از این پس جلساتی با ترکیبی از نیروهای دانشگاهی و اساتید دانشگاه مانند دکتر قمشی کسانی که متخصص آب هستند و اشراف دارند و همچنین جانبازانی که منشأ خدمات مؤثری بودند، به دلیل انتقال تجربیات و داده های علمی به دنبال ترکیبی در چارچوب های علمی، تجربیات گذشته و آنچه در حال حاضر انجام می شود، خواهیم بود.

استاندار خوزستان مشکلی را که اکنون داریم مربوط به بحث آب های سطحی اعلام کرد و گفت: نکاتی را در مورد طرح جامع فاضلاب و موارد دیگر مطرح کردند، اما موضوعی که الان فراخوان داده ایم و باید گزارش هایمان روی آن متمرکز شود. سیل در جاده هاست

موالی زاده خطاب به مدیران گفت: واقعا وضعیت سال گذشته و سال های قبل خوب نبود. لذا از همه خواهشمندم که با هماهنگی، همکاری و هم افزایی بدون وقفه کار کنند تا امسال دچار مشکلات سال گذشته نشویم. اگر قرار است خطوط فاضلاب لایروبی شود باید انجام شود.

وی با بیان اینکه باید به پیشگیری تکیه کنیم، گفت: چه زمانی باید این پیشگیری را انجام دهیم؟ آیا کار را در فصل تابستان انجام دادیم تا در فصل بارندگی دچار مشکل نشویم؟ آیا تعمیرات لازم در پمپ ها انجام شده است، سپتیک می بینم و تجدید نظر آیا سیستم تمام شده است؟ گاهی اوقات اگر پمپی کار نکند، در یک منطقه بزرگ آب گرفتگی رخ می دهد، بنابراین به این نکات توجه کنید.

استاندار خوزستان افزود: واقعاً از شما می خواهم که امسال به صورت جهادی و 24 ساعته تلاش کنید تا مشکلات سال های اخیر تکرار نشود.

موالی زاده تصریح کرد: همچنین در خصوص شهرهایی که مشکل دارند، معاونت عمرانی و سایرین باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که شرکت ها و دستگاه های بزرگی که در استان هستند شناسایی و از ظرفیت آنها استفاده شود. دستگاه ها باید کار کنند و کار را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه باید از عدم هماهنگی در شهرها پرهیز کنیم، ادامه داد: یک فرماندهی واحد در هر شهرستان باید کار را هدایت و مدیریت کند و همه باید همکاری کنند تا بردارها همسو و در یک راستا قرار گیرند.

به گفته استاندار خوزستان باید تلاش شود تا آب رودخانه ها به سمت مراکز کوچک، مناطق مشکل دار و حوزه رودخانه ها هدایت شود.

موالی زاده افزود: کمیته ای از استانداری، دفتر فنی، مدیریت بحران، آبفا و به شهرداری نقاط بحرانی و اقدامات انجام شده در آنجا را بررسی و ظرف یک هفته گزارشی به من ارائه کند.

وی اعلام کرد که امیدواریم امسال را با یک نگاه واحد حل کنیم. المسائلی و از نظر علمی باید به صورت جهادی و علمی تلاش کنیم تا مشکلات سال های اخیر پیش نیاید. وقتی مشکل حل نشد، تبدیل به مشکل می شود و اگر مشکل حل نشد، تبدیل به بحران می شود، آن وقت فقط می خواهیم بحران را مدیریت کنیم که جواب نمی دهد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: می گویند در پیشگیری با کمی تلاش می توانیم به فواید زیادی برسیم اما در درمان حتی با تلاش زیاد ممکن است به سود کم نرسیم پس باید تمام تلاش خود را بکنیم. . تا حد امکان به معنای پیشگیری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.