افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

جف شنبه Colts از QB مت رایان در مورد آسیب دیدگی شانه سوالی نکرده است

  • کد خبر : 3558
جف شنبه Colts از QB مت رایان در مورد آسیب دیدگی شانه سوالی نکرده است

سرمربی موقت پس از یک بازی ضعیف به خصوص از سمت مدافع اصلی خود، این اعتراف را با سر خراش داد. کلتجف شنبه، سرمربی موقت، روز دوشنبه دوباره با یک خبرنگار صحبت کرد، این بار در رابطه با مصدومیت بازیکن اصلی تیم.مت رایان. در گفتگو با خبرنگاران پس از باخت 54–19 مقابل کابوی ها – […]



سرمربی موقت پس از یک بازی ضعیف به خصوص از سمت مدافع اصلی خود، این اعتراف را با سر خراش داد.

کلتجف شنبه، سرمربی موقت، روز دوشنبه دوباره با یک خبرنگار صحبت کرد، این بار در رابطه با مصدومیت بازیکن اصلی تیم.مت رایان.

در گفتگو با خبرنگاران پس از باخت 54–19 مقابل کابوی ها – که در آن ایندیاناپولیس در کوارتر چهارم امتیاز 33 کسب کرد – شنبه در مورد رایان صحبت کرد که در سومین شکست متوالی تیم چهار بار توپ را برگرداند. وقتی از او پرسیده شد که آیا آسیب دیدگی کتف رایان در اوایل فصل روی بازی او تأثیر می‌گذارد، مربی موقت اعتراف گیج‌کننده‌ای داشت.

شنبه پاسخ داد: “اوم، من اینطور فکر نمی کنم.” “این سوالی است که شما با صداقت از او بپرسید. من با بازیکنان آسیب نمی بینم. آنها به من می گویند که خوب هستند، من آنها را باور می کنم و هرگز از کسی سؤال نکرده ام. بنابراین من از او نپرسیده ام که آیا شانه اش به او آسیب می رساند یا خیر.

این را به مربیان و او می سپارم. اگر چیزی داشت به من می گفت. اما در غیر این صورت، من به عنوان (اگر) همه آماده ریپ کردن هستند و من به این موضوع نگاه می‌کنم.»

رایان در اوایل سال دچار رگ به رگ شدن کتف درجه 2 شد که به تصمیم فرانک رایش مربی سابق کلتز برای نیمکت نشینی کهنه سرباز پیش از بازی هفته هشتم مقابل فرماندهان به نفع سام ایلینگر نقش داشت. با این حال، ایندیاناپولیس دو بازی بعدی خود را با Ehlinger پشت مرکز شکست داد و تنها 19 امتیاز به دست آورد.

رایش پس از باخت 26–3 مقابل پاتریوتز در هفته 9 اخراج شد و شنبه به عنوان سرمربی موقت ایندیاناپولیس معرفی شد.

رایان در همان هفته دوباره به عنوان استارتر انتخاب شد و تیم را در اولین بازی مربیگری روز شنبه به پیروزی بر رایدرز رساند. با این حال، کلت ها این پیروزی را با سه باخت متوالی دنبال کردند که در آن رایان تنها سه تاچ داون در مقایسه با شش هدایایی پرتاب کرده است.

اینکه رایان 100% سالم است، نه اینجاست و نه آنجا، اما اعتراف روز شنبه مبنی بر اینکه او حتی در مورد این موضوع با مدافع خود صحبت نکرده است، به نظر می رسد توضیح بیشتری از سوی سرمربی موقت لازم باشد.

  • NFL بیشتر:ریونز کی‌بی‌بی برت هاندلی را در پی مصدومیت لامار جکسون امضا کرد
  • شانس، خطوط و گسترش هفته 14 چیفز-برانکوس
  • آدام شفتر برای کمک به دشان واتسون در بازتوانی تصویری خود، یک قطعه کرکی می نویسد.
  • نعل اسبی:کلت ها به دنبال سال 2023 در آخرین رتبه بندی قدرت NFL هستند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.