افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

جف شنبه از Colts به اشتباه مدیریت ساعت در “MNF” اعتراف کرد

  • کد خبر : 749
جف شنبه از Colts به اشتباه مدیریت ساعت در “MNF” اعتراف کرد

سرمربی موقت اعتراف کرد که پایان بازی را به خوبی مدیریت نکرده است. کمتر از دو دقیقه تا پایان بازی دوشنبه شب مقابل پیتسبورگ، تاچ داون را انجام دهید.کلتنمی‌توانست درایو مربوط به بازی را اجرا کند. مدیریت بازی ایندیاناپولیس به طور خاص مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا کلت ها بازی را با دو تایم اوت […]



سرمربی موقت اعتراف کرد که پایان بازی را به خوبی مدیریت نکرده است.

کمتر از دو دقیقه تا پایان بازی دوشنبه شب مقابل پیتسبورگ، تاچ داون را انجام دهید.کلتنمی‌توانست درایو مربوط به بازی را اجرا کند. مدیریت بازی ایندیاناپولیس به طور خاص مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا کلت ها بازی را با دو تایم اوت به پایان رساندند و در عین حال اجازه دادند ساعت پایین بیاید.

یک بازی قابل توجه در درایو وجود داشت که مت رایان کوارتر بک 14 یارد تقلا کرد و در محدوده با او برخورد کرد، اما کلت ها تصمیم گرفتند ساعت را متوقف نکنند. روز سه شنبه، جف شنبه، سرمربی موقت، اعتراف کرد که این اشتباه بوده که تایم اوت را اعلام نکرده است.

شنبه گفت: «کاش آن سومین بار عقب افتاده بودم، و صادقانه بگویم، ای کاش تایم اوت می‌کردم.» از طریق ورزشکاراناستفان هولدر. با نگاه کردن به فیلم، می توان فهمید که ما در آشفتگی به سر می بریم.

این برخلاف آن چیزی است که شنبه بعد از بازی گفت که فکر می کند تیم زمان کافی برای سازماندهی دارد.

شنبه به پس از بازی رسانه ها گفت: “من فکر می کردم که زمان زیادی داریم، من واقعاً نگران نبودم.” ما هنوز تایم اوت داشتیم. من زیاد نگران نبودم چه زمانی [Ryan] داشت پایین می رفت، نمی توانستم بگویم از کجا می خواستند او را از پایین رفتن شروع کنند، درست است؟ اگر قرار بود اولی را پایین بیاورد. و سپس به آنجا رسیدیم، انتظار داشتم که توپ را وارد کنیم و بازی دیگری داشته باشیم، کمی سریعتر از آن. اما باز هم، این یک مطبوعات برای زمان نبود. ما فقط به اندازه کافی بازی نکردیم.»

در نهایت، رایان نتوانست یک گل چهارم و دوم را تبدیل کند، که منجر به یک چرخش بر روی افت شد و راه را برای فولادها هموار کرد تا ساعت را به پایان برسانند. برای شنبه، این یکی از اولین تجربیات او بود که از زمانی که در ماه گذشته به عنوان سرمربی موقت هدایت شد، در یک بازی با یک ساعت مدیریت کرد.

  • NFL بیشتر: جوک های مایک مک دانیل قبل از بازی Matchup در مقابل کایل شاناهان
  • آرون راجرز می گوید که قصد دارد در هفته سیزدهم مقابل خرس ها بازی کند
  • سران صورتحساب ها را به عنوان سوپر بول LVII مورد علاقه می گذرانند
  • Horseshoe Huddle: Colts به دنبال سال 2023 در آخرین رتبه بندی قدرت NFL

برای پوشش بیشتر ایندیاناپولیس کلتز، به هوسه نعل





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.