افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

جعفرزاده ایمن آبادی: باید به سوی مردم برگردیم/ مردم خود پاسدار این انقلاب خواهند بود

  • کد خبر : 198444
جعفرزاده ایمن آبادی: باید به سوی مردم برگردیم/ مردم خود پاسدار این انقلاب خواهند بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی فعال سیاسی در خصوص ارزیابی خود از تحقق اهداف انقلاب در 45 سال پس از پیروزی انقلاب گفت: واقعیت این است که ما می خواستیم کشوری مستقل و آزاد باشیم نه اینکه یک کشور واحد باشیم. کاری با ما دارند، اما این تفکر اشتباه است. البته نمی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی فعال سیاسی در خصوص ارزیابی خود از تحقق اهداف انقلاب در 45 سال پس از پیروزی انقلاب گفت: واقعیت این است که ما می خواستیم کشوری مستقل و آزاد باشیم نه اینکه یک کشور واحد باشیم. کاری با ما دارند، اما این تفکر اشتباه است. البته نمی خواهم بگویم همه اقدامات ما درست بود، مهم این است که انقلاب ما انقلابی بی نظیر بود و در تاریخ تکرار نمی شود. باید سعی کنیم هر از چند گاهی آن را مرور کنیم و با طرح مسائل آن مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش ایلانا، وی افزود: اصول کلی این انقلاب و نظام مشکلی ایجاد نمی کند. اما قطعا در اجرای آن جزئیات مشکلات زیادی داشتیم که یکی از آنها بحث فقر اقتصادی است. اینکه به مردم بگوییم هدف ما اقتصاد نبود، درست نیست، ما می خواستیم یک سری اقدامات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به صورت کلی پیش ببریم تا عقب نمانیم. ما پیشرفت‌های بسیار بسیار خوبی در زمینه‌هایی مانند ساخت موشک‌های بالستیک داشته‌ایم که نمی‌توانستیم مانند سر سوزن آن‌ها را انجام دهیم، اما اکنون همه نگران موشک‌های بالستیک ما هستند. در بعضی جاها مثل صنعت خودرو یا افزایش فقر و سطح زندگی مردم مشکلات زیادی داریم که به نظرم باید به مردم برگردانیم.

این فعال سیاسی یادآور شد: ظلم خاصی نسبت به مردم وجود دارد که اگر این مشکلات حل شود و مردم بیشتر درگیر این اقدامات شوند، بسیاری از داستان ها متفاوت می شود.

ایمن آبادی در پاسخ به این سوال که برای تداوم انقلاب و راهی که تا امروز طی شده چه باید کرد، گفت: انقلاب اسلامی بدون مردم معنا ندارد. باید تلاش کنیم با توجه به فرمایشات و توصیه های امام و رهبر معظم انقلاب در همه ابعاد از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم را بیشتر درگیر کنیم. مردم خود پاسدار این انقلاب خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که در چه زمینه هایی باید نگرش خود را تغییر دهیم، گفت: در مشارکت سیاسی و در اتخاذ مواضع کلی نظام باید به رای مردم رجوع کرد. مثلاً در تصمیماتی که در سطح بین الملل گرفته می شود یا در مسائل داخلی کل کشور باید میزان احساسات مردم و میزان رضایت آنها را ببینیم، بنابراین این موضوع تا حدودی مغفول مانده است.

۲۷۱۲۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.