افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جشن 5 میزگرد صنعت در نیمه اول سال

  • کد خبر : 109275
جشن 5 میزگرد صنعت در نیمه اول سال

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، برگزاری میز صنعت اولین اقدام در این زمینه برای حفظ حقوق سهامداران و رفع چالش های صنایع و تولید بود. در همین راستا سازمان بورس از سال 1388 به منظور ایجاد تعامل بین ارکان مختلف بازار سرمایه با مدیران ارشد شرکت های مختلف بورسی […]

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، برگزاری میز صنعت اولین اقدام در این زمینه برای حفظ حقوق سهامداران و رفع چالش های صنایع و تولید بود.

در همین راستا سازمان بورس از سال 1388 به منظور ایجاد تعامل بین ارکان مختلف بازار سرمایه با مدیران ارشد شرکت های مختلف بورسی تصمیم به برگزاری میزهای صنعتی گرفت تا از طریق شعب نظارت و ارتباطات سازمان بورس اوراق بهادار با دستگاه‌های حاکمیتی و مکاتبه با وزرای اقتصاد، نفت و صلح در رفع مشکلات صنایع مؤثر است. برگزاری جداول صنعتی سازمان بورس در طرح بودجه سنواتی، در طرح های توسعه ای و در اصلاح برخی رویه ها در وزارتخانه ها متجلی است.

در همین راستا، در نیمه اول سال جاری، میزگردهای صلاحیت صنایع و انتشارات، پنج میزگرد صنعتی در زمینه‌های «استخراج سنگ‌های فلزی»، «متانول»، «قند و شکر»، «مواد دارویی و دارویی» برگزار کرد. محصولات، “حمل و نقل”، ذخیره سازی و ارتباطات.

بر این اساس، میز صنعت استخراج مواد معدنی فلزی در 24 اردیبهشت با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، میز صنعت متانول در 3 خرداد با همکاری وزارت نفت، میز صنعت قند در 24 خرداد. ساعت 24 با همکاری وزارت حراست و میز صنعت 31 مردادماه، جدول مواد و فرآورده های دارویی با مشارکت وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد و جدول صنعت نیز در دستور کار «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات”.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.