افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ایران بیانگر ایستادگی مردم در دفاع از ارزش ها است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 195429
جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ایران بیانگر ایستادگی مردم در دفاع از ارزش ها است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری بعدازظهر یکشنبه در مراسم جشن انقلاب که با حضور جمعی از کسبه و اصناف برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی فکر می کردند پس از یک دهه انقلاب به دلیل تحریم ها و جنایات ظالمانه. و بحران هایی که علیه کشور ما ایجاد کردند، شاهد آن هستند در […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری بعدازظهر یکشنبه در مراسم جشن انقلاب که با حضور جمعی از کسبه و اصناف برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی فکر می کردند پس از یک دهه انقلاب به دلیل تحریم ها و جنایات ظالمانه. و بحران هایی که علیه کشور ما ایجاد کردند، شاهد آن هستند در حال فروپاشی اینطور باشد

وی افزود: یکی از اهداف اصلی بحران های سیاسی، امنیتی و اقتصادی ایجاد شده توسط استکبار علیه ایران، دلسردی مردم از نظام و انقلاب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی ها ریل گذاری خوبی در حوزه طرح های مربوط به مرزنشینان و مرزنشینان استان و برای سرمایه گذاری بیشتر انجام شده است. . در استان نیز حضور هلدینگ های بزرگ ملی در استان برنامه ریزی شده است.

نوری با اشاره به اینکه سال گذشته استان از نظر نرخ بیکاری و تورم رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد، ادامه داد: در حال حاضر از نظر تورم ماهانه در بین استان های مختلف کشور رتبه 21 را داریم.

وی ادامه داد: امسال بهترین عملکرد را در زمینه کاهش تورم و بیکاری در استان داشته ایم.

انتخاب ۳۰ شخص از معتمدین در جلسه اجرایی انتخابات شرکت خواهند کرد

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان سنندج مهمترین ویژگی انقلاب را که آن را منحصر به فرد کرد، شخصیت مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هر فعالیتی در کشور ما با رایزنی مستقیم و غیرمستقیم شکل می گیرد. از مردم و یکی از این اتفاقات انتخابات است.

حسن عسگری با اشاره به انتخابات پیش رو در 20 اسفند ماه سال جاری گفت: چهار مولفه مدنظر رهبر معظم انقلاب را به عنوان راهکارهای انتخاباتی قرار داده ایم.

وی یادآور شد: در حوزه های انتخاباتی سنندج، دیواندره و کامیاران 61 نفر تایید صلاحیت شدند، یعنی برای هر کرسی بیش از 30 نفر از طیف ها و افکار مختلف در صحنه مسابقه حضور دارند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه روز 19 بهمن تعداد دیگری به این لیست اضافه می شود، ادامه داد: برای ارتقای سلامت انتخابات حدود 30 نفر از اقشار مختلف از جمله تجار به عنوان معتمد انتخاب می شوند. در هیئت اجرایی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.