افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

جشن پانزدهمین نشست سالانه انجمن های دوستی چین و ایران

  • کد خبر : 390958
جشن پانزدهمین نشست سالانه انجمن های دوستی چین و ایران

به گزارش ایلنا، هیاتی از انجمن دوستی ایران و چین به سرپرستی علاءالدین بروجردی، رئیس این انجمن، بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه پس از دعوت رسمی یانگ ونمینگ، رئیس انجمن، تهران را به مقصد پکن ترک خواهند کرد. دوستی چین با دیگر کشورها. این هیئت 10 نفره متشکل از رئیس و نایب رئیس اول انجمن، […]

به گزارش ایلنا، هیاتی از انجمن دوستی ایران و چین به سرپرستی علاءالدین بروجردی، رئیس این انجمن، بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه پس از دعوت رسمی یانگ ونمینگ، رئیس انجمن، تهران را به مقصد پکن ترک خواهند کرد. دوستی چین با دیگر کشورها.

این هیئت 10 نفره متشکل از رئیس و نایب رئیس اول انجمن، جمعی از اعضای هیئت مدیره و روسای برخی از کمیته های شش گانه انجمن در سفری سه روزه به پکن در پانزدهمین اجلاس انجمن های دوستی مشترک ایران و چین شرکت خواهند کرد. که امسال به میزبانی طرف چینی برگزار می شود.

چهاردهمین نشست مشترک سالانه انجمن های دوستی ایران و چین سال گذشته در تهران برگزار شد.

همچنین علاءالدین بروجردی، رئیس انجمن دوستی ایران و چین و مهدی نادی، نایب رئیس اول این انجمن، در کنفرانس بین المللی به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس انجمن دوستی چین و چین با سایرین شرکت خواهند کرد. کشور ها که روز جمعه 20 اکتبر با حضور جمعی از مقامات ارشد جمهوری خلق چین برگزار می شود.

در این سفر اعضای هیئت انجمن دوستی ایران و چین با محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سفارت ایران نیز دیدار خواهند کرد.

همچنین سفر سه روزه به شهرهای گوانگجو و شنژن و بازدید از چندین دانشگاه و کارخانه و پروژه های صنعتی از دیگر برنامه های هیئت انجمن دوستی ایران و چین در سفر به چین خواهد بود.

اعضای هیئت انجمن دوستی ایران و چین در سفر به گوانگجو با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر دیدار و گفتگو خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.