افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

جشن قهرمانی و قدردانی از تیم نوجوانان پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 218065
جشن قهرمانی و قدردانی از تیم نوجوانان پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس و شرکت طبیعت امروز (پنجشنبه) به مناسبت قهرمانی لیگ برتر تهران جشن و مراسمی را برای تجلیل از تیم جوانان برگزار کردند. در این مراسم کنسرو تن ماهی به عنوان اولین محصول غذایی برند پرسپولیس معرفی شد. آکادمی و تیم جوانان این باشگاه در فصل جاری در لیگ نوجوانان تهران تاریخ ساز شدند […]

باشگاه پرسپولیس و شرکت طبیعت امروز (پنجشنبه) به مناسبت قهرمانی لیگ برتر تهران جشن و مراسمی را برای تجلیل از تیم جوانان برگزار کردند. در این مراسم کنسرو تن ماهی به عنوان اولین محصول غذایی برند پرسپولیس معرفی شد.

آکادمی و تیم جوانان این باشگاه در فصل جاری در لیگ نوجوانان تهران تاریخ ساز شدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس به همت حامی مالی این باشگاه، امروز جشنی برای قدردانی از اعضای این تیم که با هدایت حسن خانمحمدی درخشیدند برگزار کرد.

در این مراسم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بیات، پیمان حدادی عضو هیات مدیره و معاون مالی باشگاه، محسن خلیلی مدیر فرهنگستان فوتبال باشگاه حضور داشتند و بیات نیز ده میلیون تومان پاداش اهدا کرد. برای اعضای تیم جوانان
در این مراسم همچنین ماهی تن به عنوان اولین محصول غذایی تولید شده با برند پرسپولیس معرفی شد که با همکاری شرکت بیات تولید و توزیع شد.
باشگاه پرسپولیس از فروش هر قوطی کنسرو منتفع خواهد شد و در صورت استقبال هواداران و گسترش سبد محصولات، بخشی از درآمد حاصل از این بخش به توسعه فوتبال پایه اختصاص خواهد یافت. فعالیت های آکادمی فوتبال و تیم های پایه باشگاه پرسپولیس.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرپرستی آکادمی، اعضای تیم جوانان و سرمربی این تیم گفت: منتظر رشد و توسعه مصمم هستیم که آغاز شده است. در آکادمی فوتبال و در تیم های پایه پرسپولیس گسترش پیدا کند و ادامه یابد. تلاش های زیادی با وجود مشکلات صورت گرفته است و امیدواریم در آینده حمایت های بهتر و بیشتری از فوتبال پایه به ویژه در حوزه مالی داشته باشیم.
مدیر کل شرکت طی سخنانی ضمن خیرمقدم و تبریک به اعضای تیم جوانان گفت: فعالیت برای کودکان، نوجوانان و جوانان ضروری است. در هر بخش آینده را می سازند و ما برای آکادمی و فوتبال پایه پرسپولیس برنامه و برنامه خاصی داریم که یک برنامه بلندمدت است. در صورت موافقت با این امر، می توانیم ساختاری قوی و سازنده در این بخش داشته باشیم، چیزی که همه ما می خواهیم و امیدواریم در آینده شاهد قهرمانی های دیگر و کشف و پرورش استعدادهای درخشان دیگر باشیم. رشته فوتبال و در قالب سازمان فوتبال پرسپولیس.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)