افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 212063
جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

کاپ قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس امروز (جمعه) در مراسمی به اعضای این تیم و آکادمی فوتبال این باشگاه اهدا شد. مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم نوجوانان پرسپولیس و آکادمی فوتبال این باشگاه امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد. حسن خانمحمدی و شاگردانش پیش از مراسم جام قهرمانی و در آخرین […]

کاپ قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس امروز (جمعه) در مراسمی به اعضای این تیم و آکادمی فوتبال این باشگاه اهدا شد.

مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم نوجوانان پرسپولیس و آکادمی فوتبال این باشگاه امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد.

حسن خانمحمدی و شاگردانش پیش از مراسم جام قهرمانی و در آخرین دیدار فصل در حالی حریف خود را شکست دادند که چند هفته قبل از آن با کسب 70 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافتند.

میرشاد مجدی مدیر تیم فوتبال تهران و جمعی از مسئولان و مدیران تیم در مراسم جام حذفی و مدال قهرمانی در آکادمی فوتبال پرسپولیس حضور یافتند.

از باشگاه، پیمان حدادی به دلیل علاقه خاصی که به فعالیت های فوتبال پایه داشت، به عنوان نماینده هیئت مدیره، وحید امیری کاپیتان دوم قرمزهای ایران، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه، محسن خلیلی مدیرعامل پرسپولیس حضور داشتند. مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی، جمعی از مدیران و مدیران باشگاه ها و اعضای تیم های پایه در فرهنگستان فوتبال حضور داشتند.

در این برنامه هانی نوروزی فرزند کاپیتان عبدی سرخپوشان نیز حضور داشت که پدرش برای افتخارآفرینی در همان ورزشگاه درفشی فر عرق می ریخت.

برای تحویل جام با تلاش مدیران آکادمی و همکاری حامی مالی باشگاه، سکوی قهرمانی و مراسم آتش بازی، با تشویق هواداران و خانواده بازیکنان، اجرای سرودهای حماسی و پرسپولیسی ها . و چرخش پرچم بزرگ پرسپولیس در آسمان، فضا را برای جوانان پرسپولیسی که از قبل به قهرمانی و افتخار عادت کرده اند، تجربه خاص و خاطره انگیزی را رقم زد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس هفته آینده جشنی را برای قدردانی از زحمات اعضای تیم نوجوانان پرسپولیس با همکاری شرکت تیم پایه برگزار می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)