افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

جشن شب یلدا یک زوج را در آستانه طلاق قرار داد!

  • کد خبر : 159891
جشن شب یلدا یک زوج را در آستانه طلاق قرار داد!

گزارش کردن صبحگاه; مینا گفت: آقا قاضی، مهمونی شب یلدا نیست، مشکل من بیشتر از این حرف هاست. شوهر من اصلا اجتماعی نیست. راستش 4 سال همسایه بودیم. من هرگز ندیدم میثم صحبت کند و او فردی پرحرف بود. فکر می کردم به خاطر ادب و نجابت اوست، اما حالا که ازدواج کردیم، فهمیدم این […]

گزارش کردن صبحگاه; مینا گفت: آقا قاضی، مهمونی شب یلدا نیست، مشکل من بیشتر از این حرف هاست. شوهر من اصلا اجتماعی نیست.

راستش 4 سال همسایه بودیم. من هرگز ندیدم میثم صحبت کند و او فردی پرحرف بود. فکر می کردم به خاطر ادب و نجابت اوست، اما حالا که ازدواج کردیم، فهمیدم این سکوت و گوشه گیری یک بیماری است.

آقای قاضی بعد از عروسی می خواستم با همسرم بریم بیرون. من می خواهم به سینما، رستوران، گشت و گذار و گشت و گذار یا خانه خانواده بروم، اما در این مدت میثم مدام می گفت که خسته و بی حوصله هستم.

چندین بار تنها رفتم اما همه از من پرسیدند که میثم کجاست و جوابی نداشتم. در خانواده ما رسم نیست که زن بدون شوهر به مهمانی برود یا حتی به خانه پدر و مادر و برادرانش برود، اما برخلاف من، میثم دوست دارد تنها باشد.

در آن مدت اعتراضی نکردم تا اینکه مادرم شب یلدا ما را به خانه اش دعوت کرد، اما میثم نه به مهمانی رفت و نه اجازه داد بروم.

آن شب در مورد این موضوع خیلی دعوا کردیم، اما ناگهان به من حمله کرد و مرا زد.

من دیگه طاقت این رفتارو ندارم من و آقای قاضی و میثم هنوز 25 ساله نشده ایم و حتی یک سال هم از ازدواجمان نمی گذرد، اما آنقدر بی روح و سرد و افسرده شده ایم که حد و مرزی ندارد، یعنی. چرا می خواهم طلاق بگیرم؟

میشم که تا اون لحظه چیزی نگفته بود از جاش بلند شد و با لحن تند گفت: من دوست ندارم همیشه خاله بازی کنم، مهم نیست از این خونه به اون خونه مهمونی بگیرم. دوست ندارم اذیتم میکنه

چرا نمیفهمی تو این وضعیت بد اقتصادی توقع داری هر روز بری خرید و کافه و تفریح ​​و سینما و منو با خودت ببری ولی من از این چیزا خوشم نمیاد؟

آقای قاضی، همسرم مدام زندگی ما را با دیگران مقایسه می کند. شب یلدا عمداً به خانه پدرش نرفتم، چون مرا با شوهر خواهرش مقایسه می کند.

او اصلاً من و احساساتم را درک نمی کند. من خسته ام، از طلاق هم راضی هستم.

قاضی پس از شنیدن صحبت های این زوج گفت: به نظر من نیاز به مشاوره دارید، اگر مشکل شما جدی بود همین الان حکم طلاق را صادر می کردم اما باید 2 ماه پشت سر هم به کلاس های مشاوره بروید و بیاورید. نتایج”. اگر نظر کارشناس خانواده هم جدایی و طلاق باشد من حکم طلاق را صادر می کنم.

منبع: رکنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.