افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

جشن رویداد هنری زیتون زخمی در زنجان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 115115
جشن رویداد هنری زیتون زخمی در زنجان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نعمتی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار ناعادلانه مردم بی دفاع فلسطین، رویداد هنری زیتون زخمی از 9 تا 20 آبان ماه برگزار می شود. با حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک در موزه کارخانه کبریت سازی زنجان برگزار […]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نعمتی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار ناعادلانه مردم بی دفاع فلسطین، رویداد هنری زیتون زخمی از 9 تا 20 آبان ماه برگزار می شود. با حضور هنرمندان و دانشجویان رشته گرافیک در موزه کارخانه کبریت سازی زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد هنری گفت: این رویداد با هدف پاسخگویی هنرمندانه هنرمندان تجسمی استان به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و همچنین پاسخگویی هنرمندانه هنرمندان تجسمی استان به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برگزار می شود. تولید آثار هنری با این موضوع و شناسایی و جذب هنرمندان توانمند در عرصه گرافیک و کاریکاتور در زنجان برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: در این رویداد که در قالب گرافیک و کاریکاتور برگزار می شود، هنرمندان جوان زنجانی با تولید و خلق آثاری در موضوعات و موضوعات مختلف جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد. ظلم به مردم فلسطین از زبان هنر کردی: این مراسم روزهای سه شنبه و چهارشنبه در موزه کارخانه کبریت سازی زنجان برگزار می شود.

نعمتی با بیان اینکه مراسم اختتامیه و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برگزیده این رویداد روز پنجشنبه با حضور هنرمندان، مسئولان و اعضای خانواده هنرمندان برگزار می شود، ادامه داد: فراخوان این رویداد در تاریخ 1396/06/13 منتشر شده است. سایت سایت و کانال های حوزه هنری و هنرمندان و علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند 5 نمونه از رزومه کاری و هنری خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال و ثبت نام کنند.

رئیس حوزه هنری زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اساتید و داوران این رویداد پس از بررسی رزومه و آثار متقاضیان، افراد برگزیده را مشخص می کنند و هنرمندان به مدت دو روز به صورت حضوری به خلق آثار می پردازند، اظهار داشت: آثار برگزیده از این رویداد علاوه بر عرضه و توزیع در فضای مجازی، در قالب یک نمایشگاه خیابانی مورد استفاده و بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

نعمتی با بیان اینکه این رویداد علاوه بر حضور اساتید استانی از حضور اساتید کشوری نیز بهره خواهد برد، خاطرنشان کرد: در پایان این رویداد علاوه بر خرید و حمایت از آثار برگزیده، جوایز نقدی نیز اهدا خواهد شد. . به سه اثر منتخب از رتبه اول تا سوم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.