افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

جشن رضوی در استان سمنان برگزار می شود

  • کد خبر : 259283
جشن رضوی در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدامین حچیکت، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: جشنواره بزرگداشت های رضوی با هدف گسترش جشن های دهه کرامت و خلق حال است. و هوای امام رضایی در استان سمنان برگزار می شود. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدامین حچیکت، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: جشنواره بزرگداشت های رضوی با هدف گسترش جشن های دهه کرامت و خلق حال است. و هوای امام رضایی در استان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: از دیگر اهداف این جشنواره تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی بومی برای حضور پرشور در جشن های دهه کرامت و شناخت و قدردانی از فعالیت های خودجوش و آتش به صلاحدید مردم است.
دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان با بیان اینکه این جشن در فضاهای مختلف مساجد و محلات برگزار می شود، گفت: آذین بندی محله، برگزاری مجالس جشن، تشکیل گروه های سرود و اجرای میدان و پاتوق، برپایی موکب ها. . و ایستگاه های پیشواز و فعالیت های خودجوش و ابتکاری یکی از محورهای جشن های جشنواره رضوی در استان سمنان است.
حقیقت با بیان اینکه این جشنواره از 21 تا 31 اردیبهشت همزمان با دهه کرامت برگزار می شود، افزود: تشکل ها و نهادهای مردمی می توانند عکس و فیلم فعالیت ها را به شماره 09999025316 و یا آیدی @masjed_sem در پیام رسان آیتا ارسال کنند. .
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یادآور شد: عمده فعالیت ها در قالب برنامه دهه کرامت به رسم یادبود هدایایی نفیس دریافت می کند.
دبیر اجرایی ستاد دهه رکامت سمنان در پایان گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیریت مراکز خدمات رسانی رضوی استان، سازمان مساجد و مساجد برگزار می شود. محلات بسیج. در استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر. افتخار استان سمنان تجلیل می شود.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.