افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جشن خرید مودم و سیم کارت همراه اول ویژه متولدین 1373

  • کد خبر : 322979
جشن خرید مودم و سیم کارت همراه اول ویژه متولدین 1373

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در ایران، به متولدین سال ۱۳۷۳ هدیه دهد. تمامی متولدین امسال که برای اولین بار قصد عضویت در شبکه اپراتور همراه اول را دارند و یا کسانی که […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در ایران، به متولدین سال ۱۳۷۳ هدیه دهد.

تمامی متولدین امسال که برای اولین بار قصد عضویت در شبکه اپراتور همراه اول را دارند و یا کسانی که به سیم کارت دیگری نیاز دارند می توانند از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به https://www.mci.ir/-LTTD3II خرید سیم کارت زمرد با 40 درصد تخفیف ویژه به همراه بسته استقبال ویژه این سیم کارت که شامل 30 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 50 درصد تخفیف در تماس های درون شبکه ای و 100 پیامک در ماه به مدت شش ماه می باشد.

همچنین برای آن دسته از افراد سی و چند ساله ای که بیشترین استفاده از اینترنت را دارند، این امکان وجود دارد که مودم های 4G و 5G را با همراه اول با تخفیف ویژه تا سقف 300 هزار تومان تهیه کنند. برای درخواست به آدرس https://www.mci.ir/-L05P6QL مراجعه کنید.

کلیه متقاضیان جهت بهره مندی از شرایط فراهم شده به مناسبت سی امین سالگرد عرضه اولین سیم کارت در کشور، می توانند درخواست خرید خود را با کد تخفیف ویژه hamrahi30 و نهایتا تا تاریخ 5 مرداد 1403 به آدرس های ذکر شده ثبت نمایند. .

لازم به ذکر است که چهارچوب تاریخچه عرضه اولین «سیم کارت ایرانی» نیز در 28 مرداد 1373 شکل گرفت; زمانی که شریک اول به طور رسمی کار خود را شروع کرد، امکان اختصاص 9200 شماره در تهران را ایجاد کرد.

در آن زمان موبایل به عنوان کالای لوکس به حساب می آمد اما کم کم با افزایش متقاضیان و گسترش زیرساخت ها تبدیل به یک کالای عمومی شد.

جالب اینجاست که در ابتدا تلفن های همراه فقط امکان برقراری تماس صوتی را داشتند اما در سال 2005 سرویس پیام کوتاه نیز به قابلیت های آن ها اضافه شد که باعث رشد چشمگیر استفاده از این محصول در بین مردم شد.

در حال حاضر همراه اول با بیش از 100 میلیون سیم کارت، پوشش ارتباطی در کل شهرهای کشور، 45 هزار شهرک و 83 هزار کیلومتر جاده ایجاد می کند و سهم بازار 67 درصد مکالمات و 84 درصد پیامک ها را در اختیار دارد. و 53 درصد از مشترکان اینترنت پرسرعت تلفن همراه و در مجموع 97 درصد از جمعیت کشور، عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران» را یدک می کشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.