افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

  • کد خبر : 369831
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، در آستانه میلاد با سعادت حضرت خاتمی درجه محمد مصطفی(ص)ص) و امام جعفر صادق علیه السلام ضیافت خانواده اعضای خانه مطبوعات استان قم به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با استقبال خوب خبرنگاران و خبرنگاران برگزار شد. از آنجایی که روز خبرنگار مصادف شد با ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در آستانه میلاد با سعادت حضرت خاتمی درجه محمد مصطفی(ص)ص) و امام جعفر صادق علیه السلام ضیافت خانواده اعضای خانه مطبوعات استان قم به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با استقبال خوب خبرنگاران و خبرنگاران برگزار شد.

از آنجایی که روز خبرنگار مصادف شد با ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) در ماه محرم، هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم تصمیم گرفت پس از ایام محرم، جشنی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت این روز برگزار کند. محرم و صفر.

در این جشن خانوادگی که در بوستان نرگس قم برگزار شد، سلسله برنامه های تفریحی، تفریحی، ورزشی و تندرستی برای اعضا و خانواده هایشان تدارک دیده و اجرا شد.

غرفه نقاشی کودکان، چهره پردازی کودکان، بازی و سرگرمی های فکری و ورزشی برای کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه های مشاوره و ارزیابی سلامت و تغذیه. غرق شد عکس یادگاری خانوادگی یکی از قسمت های این جشن بود.

گروه سرود نمونه استان قم و ورزشکاران جوانان زورخانه من در این مراسم نیز برنامه ای برگزار کردند.

از حاضران در این جشن با چای، شیرینی، شربت، لپه، پشمک، هندوانه، آش، پاپ. ذرت و غذا سرو شد.

در پایان مراسم نورانی به مناسبت میلاد با سعادت رسول رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) تمام کرد.

یادآور می شود، ستاد خبری استان قم در روز خبرنگار امسال برنامه های متنوعی از جمله غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و گلزار شهدای علی بن دارد. جعفر سلام الله علیه، اکران فیلم و استخر اعضای اتاق مطبوعات، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تیراندازی و. مینی گلف و دیدار خبرنگاران با اعضای شورای اسلامی از جمله برنامه های روز خبرنگار امسال بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.