افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

جشن بزرگ «جهان دخت» برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 216599
جشن بزرگ «جهان دخت» برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، جشن بزرگ «جهان دخت» به مناسبت روز جوان با حضور ۱۵۰ دانش آموز از سایر ملل در شهر بانو برگزار شد. این برنامه شاد و مفرح که به همت معاونت امور هنری، اوقات فراغت و نوآوری اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و در راستای معرفی دخترانی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، جشن بزرگ «جهان دخت» به مناسبت روز جوان با حضور ۱۵۰ دانش آموز از سایر ملل در شهر بانو برگزار شد.

این برنامه شاد و مفرح که به همت معاونت امور هنری، اوقات فراغت و نوآوری اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و در راستای معرفی دخترانی از کشورهای دیگر پایتخت با امکانات ویژه اجرا شد. . ویژه بانوان تهرانی و با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها “جهاندخت” اولین اردوی پیش بینی شده برای این عزیزان برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

به دلیل سرما امکان برگزاری این اردوی مفرح در باغ های ویژه بانوان وجود نداشت. لذا مقرر شد با توجه به ظرفیت مجموعه شهربانو در منطقه 9 و امکانات ورزشی بهسازی شده این مکان برای اولین اردو در نظر گرفته شود.

همچنین در این برنامه شرکت کنندگانی از ملیت های مختلف از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و یا دانشجویانی از یمن، هند، سوریه و حتی برخی کشورهای اروپایی که در دانشگاه های تهران در رشته های مختلف تحصیل می کنند، حضور داشتند.

من باید بگویم؛ معاونت هنری، اوقات فراغت و امور نوآوری اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران برنامه های زیادی را برای گروه های مختلف شهروندان در طیف ها در نظر گرفته است که در طول سال اجرا می شود. برنامه های ویژه برای شهروندان دارای معلولیت، مادر و کودک، دانش آموزان و … همواره مورد استقبال بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.