افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

جشن برگزاری مسابقات بین المللی گلبال با حضور 4 کشور در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 146155
جشن برگزاری مسابقات بین المللی گلبال با حضور 4 کشور در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور، با اشاره به استعدادهای درخشان معلولان، نابینایان و کم بینایان استان و کسب مقام ها و افتخارات قهرمانی فراوان. در عرصه ها و سطوح مختلف نه تنها در ورزش بلکه در سایر عرصه ها فراهم […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور، با اشاره به استعدادهای درخشان معلولان، نابینایان و کم بینایان استان و کسب مقام ها و افتخارات قهرمانی فراوان. در عرصه ها و سطوح مختلف نه تنها در ورزش بلکه در سایر عرصه ها فراهم آوردن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای این افراد جامعه را وظیفه و مسئولیت خود مسئولین می دانند.

استقبال از مسابقات گلبال نابینایان و کم بینایان استان گفت: تعداد قابل توجهی نابینای حافظ کل قرآن کریم در استان داریم و در زمینه های مختلف علمی این افراد به دلیل اعتماد به نفس و توانایی خود برجسته هستند و آنها توانسته اند رشد کنند و خود را ارتقا دهند.

استاندار کردستان با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات و رویدادهای مشابه می تواند کمک زیادی به معرفی ورزش های ویژه نابینایان کند، تصریح کرد: هدف گذاری در این زمینه در کمترین زمان محقق می شود و کردستان نیز گزینه خوبی برای میزبانی این مسابقات است.

وی همچنین از آمادگی کردستان برای میزبانی مسابقات بین المللی خبر داد. گلبال وی با حضور چهار کشور ایران، سوریه، ترکیه و عراق در دی ماه جاری خبر داد و گفت: استان کردستان زیرساخت های لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را دارد. بین المللی را داشته باشند

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور بعدازظهر چهارشنبه برای شرکت در اجلاس عمومی و سالانه هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان به کردستان سفر کرد و به همراه رئیس اداره کل ورزش و جوانان مدیر کل بهزیستی و رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان با استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند.

من باید بگویم؛ تجلیل استان کردستان از رویداد ورزشی بین المللی گلبال با حضور چهار کشور منطقه، برگزاری کارگاه و کلاس آموزشی بین المللی داوری گلبال با حضور مدرس و داور ایتالیایی که وی نیز حضور دارد. رئیس اتحادیه جهانی گلبال، تلاش برای تجهیز اماکن ورزشی نابینایان، حمایت مالی و معنوی از جامعه ورزشکاران این هیئت، برپایی اردوهای تیم ملی ورزشی نابینایان و معلولان بینایی کشور و سازماندهی مسابقات قهرمانی کشور در کردستان از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.