افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

جشن اکسپو ایران با هدف تغییر مسیر تجارت کشور صادرات با محوریت دانش بنیان.

  • کد خبر : 150882
جشن اکسپو ایران با هدف تغییر مسیر تجارت کشور صادرات با محوریت دانش بنیان.

به گزارش بازار، مهدی ضیغمی در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران را گامی بلند در راستای توسعه عرضه کالاهای غیرنفتی در کشور و گسترش آن دانست. روابط تجاری با جهان با بیان اینکه تمرکز نمایشگاه امسال کشورهایی مانند آفریقا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین […]

به گزارش بازار، مهدی ضیغمی در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران را گامی بلند در راستای توسعه عرضه کالاهای غیرنفتی در کشور و گسترش آن دانست. روابط تجاری با جهان با بیان اینکه تمرکز نمایشگاه امسال کشورهایی مانند آفریقا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین است و استقبال تا کنون بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه قبلی سه هزار تاجر برای اولین بار وارد ایران شدند، تصریح کرد: با وجود اینکه تهران متقاضیان زیادی را نپذیرفته است، اما انتظار داریم بیش از چهار هزار تاجر در ششمین دوره صادرات ایران حضور داشته باشند. . نمایشگاه توانمندی ها

دیغمی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در حوزه معدن، پتروشیمی و صنایع دستی برای عرضه کارآفرینان خارجی وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از مقامات خارجی علاقه مند به حضور در این نمایشگاه بودند و توانستیم پذیرای 40 هیئت عالی رتبه و 6 هیئت وزیر باشیم که این چهره ها. در نمایشگاه اردیبهشت سال آینده افزایش خواهد یافت.

برنامه ریزی برای افزایش مقاصد صادراتی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه با برگزاری رویدادهای تجاری، مقاصد صادراتی متنوع شده است، خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش مقاصد صادراتی هستیم که بتواند سهم بیشتری از بازار را برای ایران به ارمغان بیاورد و محدودیت‌های قیمتی را برای ایران رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران به یک کشور صادرکننده دانش بنیان تبدیل می شود، گفت: پایه های محکم صادرات دانش بنیان در حال ایجاد است و نتیجه آن در سال های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.