افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

جشن المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان مرکزی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381889
جشن المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان مرکزی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسینی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی بازنشستگان ایجاد همدلی بیشتر و افزایش روحیه نشاط و نشاط در بین این قشر است. وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی از 5 شهریور لغایت 21 مهرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسینی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی بازنشستگان ایجاد همدلی بیشتر و افزایش روحیه نشاط و نشاط در بین این قشر است.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی از 5 شهریور لغایت 21 مهرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با تاکید بر امکان ثبت نام همزمان و حضوری از طریق کانون های بازنشستگی شهرستان ها، تصریح کرد: این المپیاد در 9 رشته ورزشی و در 2بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

حسینی ادامه داد: رشته های المپیک ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در قسمت آقایان شامل فوتبال داخل سالن، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز و در قسمت بانوان هفت رشته والیبال است ، تیراندازی با دارت و تفنگ، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون.

یادآور شد: کلیه بازنشستگان، از کارافتادگان و همسران بازمانده با حداقل 50 سال سن (برای آقایان) و 42 سال (برای بانوان) می توانند در این مسابقات ثبت نام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی می توانند در مسابقه کشوری که آذرماه آینده در مازندران برگزار می شود شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هر متقاضی فقط در یک رشته ورزشی می تواند ثبت نام کند، گفت: بازنشستگان پیش از موعد، معلولان، بازنشستگان با مشغله کاری و زیان دهی زیاد. بیاهمسران و فرزندان کارکنان و همکاران سازمانی بازمانده در صورت داشتن شرایط سنی می توانند در مسابقات شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.