افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

جشن اختتامیه اولین رویداد ملی استعدادیابی دانش آموزی کیبورد همراه اول

  • کد خبر : 206278
جشن اختتامیه اولین رویداد ملی استعدادیابی دانش آموزی کیبورد همراه اول

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین رویداد ملی استعدادیابی دانش آموزی «کی برد» جمعه گذشته 27 بهمن ماه 1402 با برگزاری اردوی آموزشی و برگزاری مراسم اختتامیه توسط همراه اول به کار خود پایان داد. آکادمی . اولین رویداد ملی استعدادیابی Hamar-Aol یا رویداد K-Win با موضوع […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین رویداد ملی استعدادیابی دانش آموزی «کی برد» جمعه گذشته 27 بهمن ماه 1402 با برگزاری اردوی آموزشی و برگزاری مراسم اختتامیه توسط همراه اول به کار خود پایان داد. آکادمی .

اولین رویداد ملی استعدادیابی Hamar-Aol یا رویداد K-Win با موضوع بازی سازی توسط آکادمی Hamar-Ol تابستان امسال آغاز شد و حدود 12000 نفر از 717 شهر ایران در آن حضور داشتند. 3849 دختر و 8162 پسر برای ساخت بازی های خود و رقابت با یکدیگر ثبت نام کردند، ضمن اینکه 43 ساعت محتوای آموزشی تخصصی در زمینه بازی سازی آموزش داده شد و مهارت های لازم برای طراحی بازی های رایانه ای کسب شد.

پس از حدود 6 ماه تمرین و مسابقه برای نوجوانان، صبح روز چهارشنبه 3 بهمن ماه 1402، زمین تمرین این رویداد با حضور نایب رئیس گروه دانش آموزی آکادمی یکم حماول، دبیر دانشگاه افتتاح شد. رویداد، K. Bird. و 45 نفر در قالب 16 تیم دانشجویی از سراسر کشور در ساختمان اول هماول.

اولین قسمت از روز اول بوت کمپ به مراسم افتتاحیه اختصاص داشت و سپس دانش آموزان از پلتفرم های دیجیتال شرکت اول در مرکز مانیتورینگ بازدید کردند و در قالب بازی و سرگرمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعد از این قسمت نوبت به بازدید از استودیوی بازی سازی مدریک رسید تا بچه ها به صحبت های کارشناسان این قسمت گوش داده و حضور در یک محیط کاری واقعی را تجربه کنند.

در پایان اولین روز اردوی آماده سازی دانش آموزان به اردو رفتند تا پایان روز اول را در بازی های گروهی، تفریح، استراحت و آمادگی برای مسابقه و ماجراجویی روز بعد سپری کنند.

دومین روز این اردوی آموزشی با حضور دانشجویان در ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد تا 16 تیم بازی سازی بازی های خود را به تیم داوری ارائه کنند.

ابتدا هر یک از گروه ها آخرین نکات را زیر نظر مربیان خود بررسی کردند و پس از هماهنگی های لازم در حضور تیم داوری متشکل از کارشناسان صاحب نام صنعت بازی کشور ارائه شدند.

داوران پس از تجربه بازی هر گروه و سپس پرسش و پاسخ با هر تیم، تمامی بازی ها را با ذکر نکات مثبت و منفی و ارائه پیشنهادات و انتقادات ارزیابی کردند تا مراحل ارزیابی اولین رویداد K-Win به پایان برسد. .

پس از هیئت داوران، دانش آموزان در فضای این مجموعه به بازی و سرگرمی پرداختند و در پایان به اردوگاه رفتند تا برای نمایشگاه در آخرین روز این رویداد و اعلام نتایج آماده شوند.

روز پایانی بوت کمپ شاهد نمایشگاه بازی موبایل رویداد Key Board بود که در آن 16 تیم بازی های خود را در معرض دید عموم قرار دادند تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق وب سایت کی برد و برندگان بخش انتخاب مردم را انتخاب کنند، به بازی مورد علاقه خود رای دهند.

سرانجام مراسم اختتامیه اردوی آموزشی و اولین رویداد کی برد در بعدازظهر روز جمعه 6 بهمن 1402 در سالن کنفرانس باشگاه دانش پژوهان جوان با حضور علی اکبر حکمتی کیا مدیر عامل سازمان برگزار شد. اولین آکادمی همتا، سایر معاونان آکادمی، شرکت کنندگان و خانواده های آنها و در مجموع بهترین افراد. 200 میلیون تومان جایزه اهدا شد.

حکمتیا در این مراسم به لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای استعدادیابی در رشته های غیر نظری پرداخت و افزود: بیشتر المپیادها در حوزه تئوری است اما معتقدیم باید بستری مانند المپیادهای نظری در حوزه ایجاد شود. از مهارت های نظری شناسایی استعدادها در این بخش از این رو با رویداد کیبورد قصد داریم استعدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را پیدا کنیم و آنها را برای یافتن مسیر خود، پیشرفت و مبارزه برای تحول کشور راهنمایی کنیم.

مدیر اولین فرهنگستان مداحان پس از اشاره به تاریخچه کی برد از حضور نمایندگانی از 12 استان کشور در این مراسم ابراز خرسندی کرد.

در مرحله بعد به تیم های برنده دوره اول و دوم متوسطه معرفی و جوایزی اهدا شد. نفرات اول تا سوم مرحله اول «گروه هششین اصفهان، گروه رزم هندسی یزد و گروه رزمندگان میدان تهران» و نفرات اول تا سوم مرحله دوم «گروه ایما اصفهان» معرفی شدند. گروه هزار توپ از گیلان و گروه پاتک از اصفهان بود.

در پایان مراسم اختتامیه، معرفی رویداد ملی استعدادیابی کی برد با موضوع هوش مصنوعی برگزار شد.

این رویداد که از اسفند تا آبان سال آینده برگزار می شود، دارای 100 ساعت محتوای آموزشی اختصاصی است که به ترویج و تعمیم مفاهیم هوش مصنوعی، آشنایی با پردازش متن و تصویر می پردازد.

پس از گذراندن دوره های آموزشی، رویداد وارد بخش مسابقه و مسابقه می شود و هنرجویان ضمن دریافت جوایز نفیس، می توانند موضوعات آموخته شده را در پروژه های واقعی زیر نظر مربیان صاحب نام در زمینه هوش مصنوعی تمرین و تجربه کنند.

لذا متقاضیان شرکت در رویداد ملی دانشجویی کی برد با محوریت هوش مصنوعی می توانند وارد سایت شوند https://kibordevents.ir/ai مراجعه کنید و ثبت نام کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.