افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

جشنواره ورزشی جام فیروزه به مناسبت هفته بسیج در تبریز برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369269
جشنواره ورزشی جام فیروزه به مناسبت هفته بسیج در تبریز برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی حیدرپناه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدا را مهمترین محور در اجرای برنامه های بسیج ورزش معرفی کرد. . وی با اشاره به 267 شهید ورزشی آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم همه برنامه های […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علی حیدرپناه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدا را مهمترین محور در اجرای برنامه های بسیج ورزش معرفی کرد. .

وی با اشاره به 267 شهید ورزشی آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم همه برنامه های ورزشی یاد و نام شهدا به ویژه شهدای ورزش استان مزین را داشته باشد و در چند نوبت از خانواده شهدا دیدار و دیدار شود. مفتخر شد.

حیدر پناه برگزاری جشنواره ورزشی جام فیروزه با همکاری شهرداری را مهم برشمرد و گفت: این جشنواره با حضور بیش از 500 تیم و چهار هزار بسیج در سالن های سپاه عاشورا و شهرداری از یکشنبه اول مهر آغاز و تا پایان در هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این والیبال، فوتبال داخل سالن، بسکتبال، DJBALLمسابقات هندبال و بومی محلی که در آن بسیجیان پایگاه ها و مناطق در دو رده آقایان و بانوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حیدرپناه در برنامه های استعدادیابی هم شرکت می کند. به دنبال بسیج به حضور 200 ورزشکار اشاره کرد و گفت: ورزشکاران جودو از مناطق مختلف استان در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

وی برگزاری مسابقات بدنسازی بسیج را از دیگر برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: بسیج مهمترین موضوع در این مسابقات را توجه به اخلاق و ارزش ها می داند و ورزشکاران با اخلاق را برای قهرمانی انتخاب می کند.

حیدر پناه از برگزاری مسابقات استعدادیابی جودوی خواهران خبر داد و افزود: این مسابقات روز شنبه با حضور 250 بانوی ورزشکار در دهکده ورزش استقامت برگزار می شود.

وی پیاده روی عموم مردم و خانواده های نیروهای مسلح را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه روز پنجشنبه ساعت هشت صبح از دامنه کوه است. هنوز از بن علی آغاز و تا مزار شهدای گمنام ادامه دارد که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تجلیل از خانواده شهدا، ورزشکاران و قرعه کشی به پایان می رسد.

حیدر پناه همچنین مهمترین برنامه تربیت بدنی سپاه عاشورا را برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح مستقر در استان اعلام کرد. بیانیه: این مسابقات در چهار رشته برگزار می شود. به دنبالشنا، تیراندازی و آمادگی جسمانی به منظور ارتقای آمادگی جسمانی، ارتقای مهارت و هم افزایی بین نیروهای مسلح انجام می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه عاشورا ادامه داد: مسابقات جهت یابی به دنبال به میزبانی ارتش، آمادگی جسمانی توسط نیروی انتظامی، شنا و تیراندازی توسط سپاه عاشورا انجام می شود.

حیدر پناه در پایان از برگزاری مسابقات بزرگ دو و میدانی با حضور 1000 ورزشکار غدیر و امامت تبریز خبر داد و افزود: این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی 6 اسفند از میدان راه آهن تا مصلی برگزار می شود. و از بلوار 29 بهمن به سمت مصلی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.