افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

جشنواره خرید دبی 2023

  • کد خبر : 23586
جشنواره خرید دبی 2023

در طول سال جشن ها و فستیوال های بزرگی با هدف جذب گردشگر در دبی برگزار می شود. از جمله جشنواره های دبی جشنواره خرید دبی محبوبیت بیشتری در بین گردشگران دارد. جشنواره خرید دبی یا فستیوال های خرید دبی فرصت بسیار جذابی را در اختیار خریداران قرار می دهد تا کالاهای برند را با […]

در طول سال جشن ها و فستیوال های بزرگی با هدف جذب گردشگر در دبی برگزار می شود. از جمله جشنواره های دبی جشنواره خرید دبی محبوبیت بیشتری در بین گردشگران دارد. جشنواره خرید دبی یا فستیوال های خرید دبی فرصت بسیار جذابی را در اختیار خریداران قرار می دهد تا کالاهای برند را با هزینه کمتر خریداری کنند و از گشت و گذار در این شهر مجلل لذت ببرند. در این مقاله از مجله گردشگری Fly Today قصد داریم جشنواره خرید دبی و سورپرایز تابستانی دبی را معرفی کنیم تا زمان حراج خرید دبی را برای شما به ارمغان بیاوریم. با ما همراه باشید و فرصت دیدار با جشنواره خرید دبی را از دست ندهید.

معرفی جشنواره های معروف دبی

برای معرفی جشنواره های دبی باید به جشن ها و رویدادهای مختلفی که به بهانه های مختلف برگزار می شود اشاره کرد. جشن ها و جشنواره ها در دبی در روزهای مختلف سال برگزار می شود که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جشنواره های دبی عبارتند از: جشن روز ملی دبی، جشنواره خرید دبی، جشنواره موسیقی دبی، جشنواره اسب دوانی و جشنواره طلا فوق الذکر.

خرید بلیط هواپیما دبی

آشنایی با جشنواره خرید دبی جشنواره خرید دبی

مراکز خرید را می توان فهرست کرد جاذبه های گردشگری دبی قرارداد. به همین دلیل جشنواره خرید در این شهر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. جشنواره خرید دبی رویدادی است که سالانه حداقل به مدت یک ماه در دبی برگزار می شود. ایده اولیه این جشنواره توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم کنونی دبی) مطرح شد و این ایده برای اولین بار در 16 فوریه 1996 اجرا شد.

هدف از برگزاری این جشنواره رونق صنعت خرده فروشی در دبی بود اما به تدریج تبدیل به یک جاذبه گردشگری شد که هر ساله با شعار یک دنیا، یک خانواده، یک جشنواره انجام خواهد شد. جشنواره خرید دبی معروف به DSF یکی از محبوب ترین رویدادهای دبی است.

جشنواره خرید دبی هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می شود و شگفتی های زیادی در انتظار کسانی است که برای خرید به این شهر سفر می کنند. جوایز ویژه، کنسرت های رایگان، تخفیف های باورنکردنی تا 75 درصد، خدمات رایگان برای کودکان و غیره در این جشنواره منتظر شماست. با خرید از مراکز خرید دبی در جشنواره خرید دبی، می توانید در قرعه کشی یک آپارتمان رویایی در دبی، یک مرسدس بنز یا یک جایزه یک میلیون درهم شرکت کنید.

زمان حراج دبی فصل حراج در دبی چه زمانی شروع می شود؟

تاریخ جشنواره خرید دبی دوبار در سال؛ یک بار در اوایل تابستان زنگ زد جشنواره تابستانی دبی از 29 ژوئن تا 3 سپتامبر (8 ژوئیه تا 12 سپتامبر) و دیگری جشنواره زمستانی یکی در کنار کریسمس، از 15 دسامبر تا 29 ژانویه (24 دسامبر تا 9 فوریه)؛ فصل حراج در دبی است.

با نزدیک شدن به پایان سال، حراجی به نام جمعه سیاه در آخرین جمعه ماه نوامبر در سراسر جهان برگزار می شود. در این روز همه برندها محصولات خود را با تخفیف ویژه به فروش می رسانند. بلک فرایدی در دبی نیز با تخفیف های ویژه همراه است.

زمان حراج دبی

در جشنواره خرید دبی چه می گذرد؟

در جشنواره خرید دبی برنامه های مختلفی در این شهر برگزار می شود. در اینجا به این برنامه ها اشاره می کنیم تا تجربه های جالبی را در طول این جشنواره از دست ندهید.

تخفیف در تمام مراکز خرید در دبی

در طول جشنواره خرید دبی، فروشگاه ها و مراکز خرید با گذاشتن برچسب روی ویترین خود و فروش محصولات خود با تخفیف های قابل توجه اعلام می کنند که بخشی از جشنواره هستند. همه چیز از لباس گرفته تا طلا در جشنواره خرید دبی گنجانده شده است.

در جشنواره خرید دبی چه می گذرد؟

قرعه کشی ها و مسابقات هیجان انگیز در جشنواره خرید دبی

در جشنواره خرید دبی فرصت شرکت در مسابقات و قرعه کشی های مختلف را خواهید داشت. با هر خرید امتیازی کسب می کنید که در پایان می توانید در قرعه کشی شرکت کنید. جوایز جذاب این قرعه کشی شامل طلا، نقدی، خودرو و … می باشد.

برنامه های انیمیشن و آتش بازی

در طول جشنواره خرید دبی برنامه های شبانه این شهر را از دست ندهید. آتش بازی، کنسرت خوانندگان معروف و مهمانی های بزرگ از جمله برنامه هایی است که در این مهمانی می توانید از آنها لذت ببرید.

به دور دنیا سفر کنید مواد غذایی

در زمان برگزاری این جشنواره بهترین فرصت برای غوطه ور شدن در دبی داده می شود. از فودکورت های دبی مال گرفته تا رستوران ها و زنجیره های گران قیمت، برنامه های ویژه ای را در طول جشنواره خرید دبی در نظر دارند. کامیون های حمل غذا یا کامیون های حمل غذا در سطح شهر و نزدیک مراکز خرید، برای سرو غذاهای خوشمزه مناسب هستند.

برای اطلاعات بیشتر، مقاله را توصیه می کنیم بهترین رستوران های دبی در مجله گردشگری Fly Today بخوانید.

قدم زدن در دنیای لذت

رزرو هتل ارزان دبی

در طول جشنواره خرید، هتل های دبی خدمات خود را با تخفیف های ویژه ارائه می کنند و برنامه های ویژه ای برای مهمانان در نظر می گیرند. بنابراین در طول زمان رزرو هتل در دبی هزینه های ارزان تری را پرداخت خواهید کرد. بنابراین می توانید زمان بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانید و با خیالی آسوده در اطراف دبی سفر کنید. همچنین در طول جشنواره تابستانی دبی، برخی از هتل ها خدمات رایگان برای کودکان ارائه می دهند.

رزرو هتل در دبی

کدام مراکز خرید در دبی در جشنواره خرید دبی شرکت می کنند؟

تقریباً تمام مغازه ها و مراکز خرید در شهر بخشی از برنامه جشنواره خرید دبی هستند. حدود 3500 فروشگاه دبی در این جشنواره تخفیف های جذابی بر روی محصولات خود ارائه می دهند. اما در اینجا لیستی از اصلی ترین و بهترین مراکز خرید دبی آورده شده است:

  • دبی مال دبی مال
  • در شهر قدم بزنید در شهر قدم بزنید
  • شهر جشنواره دبی شهر جشنواره دبی
  • امارات پول | مرکز خرید امارات
  • مرکز خرید مرکاتو مرکز خرید
  • مرکز خرید ابن بطوطه مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید وافی مرکز خرید وافی
  • مارینا مال دبی مارینا مال
  • اوت لت مال | اوت لت مال دبی
  • برجمان مال | برجومان
  • نخیل مال نخیل مال و…

علاوه بر این مراکز خرید، بازارهای سرپوشیده و روباز نیز در این مدت میزبان گردشگران و ساکنان دبی خواهد بود.

چه محصولاتی در جشنواره خرید دبی به فروش می رسد؟

در جشنواره خرید دبی تمامی کالاها و حتی خدمات با تخفیف به فروش می رسد اما خرید برخی کالاها در این جشنواره طرفداران بیشتری دارد.

چه محصولاتی در جشنواره خرید دبی به فروش می رسد؟

این دارایی ها عبارتند از:

  • انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه
  • محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست
  • عطر و ادکلن
  • لوازم برقی
  • زیور آلات و جواهرات
  • محصولات چرمی از جمله کیف، کمربند و غیره.
  • کفش و دمپایی
  • لباس و تجهیزات ورزشی

نکات مهمی که باید در جشنواره خرید دبی رعایت کنید

برای داشتن بهترین تجربه از شرکت در جشنواره خرید دبی حتما به این نکات توجه کنید:

یک لیست خرید برای خود تهیه کنید

بدون لیست خرید وارد هیچ مرکز خریدی نشوید. قیمت ها در جشنواره خرید به قدری جذاب است که وسوسه می شوید بیشتر از نیاز خود بخرید. داشتن لیست خرید کمک زیادی به جلوگیری از خرید اقلام غیر ضروری می کند.

نکات مهمی که باید در جشنواره خرید دبی رعایت کنید

اول صبح رفتن به مراکز خرید در دبی

در جشنواره خرید دبی، خرید زودهنگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این زمان مراکز خرید کمتر شلوغ هستند و می توانید با خیالی آسوده خرید کنید. شما نمی توانید روی خرید در میان جمعیت تمرکز کنید و ممکن است اشتباهاتی در خرید شما رخ دهد.

به مقدار آن دقت کنید حراج در جشنواره خرید دبی است

در جشنواره خرید دبی با نوشته هایی بر روی ویترین فروشگاه ها مواجه می شوید که میزان تخفیف آن فروشگاه را نشان می دهد، حتما این نوشته را با دقت بخوانید. گاهی اوقات صاحبان فروشگاه با نوشتن یک عدد تخفیف بالا، شما را برای خرید وسوسه می کنند. در حالی که وقتی مقاله را با دقت بیشتری بخوانید متوجه عبارت Until خواهید شد. این عبارت به معنای حداکثر یعنی حداکثر 50 درصد است و به این معنا نیست که همه کالاها 50 درصد تخفیف آنها خورده اند

به گارانتی دستگاه های الکترونیکی توجه کنید.

اگر در جشنواره خرید دبی اقدام به خرید لوازم الکترونیکی می کنید، حتما شرایط گارانتی را بررسی کنید. گاهی اوقات این شرایط به نفع شما نیست یا گارانتی ها خدمات خاصی به شما ارائه نمی دهند.

درباره جشنواره خرید دبی چه می دانید؟

جشنواره خرید دبی یکی از جذاب ترین رویدادها برای خریداران است و برخی از مردم آن را بهشت ​​خرید می نامند. در حال حاضر با خرید بلیط هواپیما دبی و با رزرو هتل در این شهر می توانید برای سفر به دبی برنامه ریزی کرده و در ولگردی خرید شرکت کنید.

اگر تجربه حضور در جشنواره خرید دبی را داشته اید، آن را با ما در میان بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد جشنواره خرید دبی

بهترین فصل حراج در دبی چه زمانی است؟

اوایل تابستان و اواسط زمستان (24 دسامبر تا 9 فوریه) بهترین فصل برای خرید در دبی است.

بهترین شهرهای امارات متحده عربی برای فصل حراج کدامند؟

دبی، شارجه و ابوظبی بهترین شهرهای امارات متحده عربی در فصل حراج هستند.

آیا برخی فروشگاه ها از فصل حراج استفاده می کنند؟

تمامی فروشگاه های دبی در هر مرکز خرید دارای حراج هستند.

نوشته شده توسط جشنواره خرید دبی 2023 اولین بار در مجله گردشگری. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.