افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

جشنواره تلخ و شیرین سوخریز خرمدره

  • کد خبر : 380879
جشنواره تلخ و شیرین سوخریز خرمدره

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، جشنواره و نمایشگاه تلخ و شیرین توانمندی های روستایی و کشاورزی از نیمه دوم مهرماه به مدت هشت روز در دهکده گردشگری خرمدره سوخریز برگزار می شود. ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 و محل آن در انتهای جاده گردشگری سوخریز (داسداران) می باشد. این نمایشگاه با […]

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، جشنواره و نمایشگاه تلخ و شیرین توانمندی های روستایی و کشاورزی از نیمه دوم مهرماه به مدت هشت روز در دهکده گردشگری خرمدره سوخریز برگزار می شود. ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 و محل آن در انتهای جاده گردشگری سوخریز (داسداران) می باشد.

این نمایشگاه با عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک، صنایع دستی، غذاهای محلی، نمایش های موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، بازی های محلی و قرعه کشی همراه است.

جاده سوخریز در خرمدره طبیعتی جادویی دارد و به جرأت می توان از آن به عنوان جاده ای با دالان های بهشتی و چشمگیر نام برد. این جاده در دل شهری به نام سوخریز قرار دارد. برای رسیدن به آن باید 90 کیلومتر از زنجان به سمت جنوب طی کرد.

این مسیر توریستی دارای زیبایی طبیعی بی نظیری است. هنگام عبور از این جاده می توانید باغ های سرسبز و روستایی متعددی را مشاهده کنید. درختان از دو طرف بر جاده سایه انداخته اند. چشم انداز ایجاد شده در این مسیر در منطقه مثال زدنی است، مناظری که در کمتر نقطه ای از کشور می توان آن را یافت.

در بهار، باغ های اطراف جاده شکوفا می شوند و مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند. در تابستان این خیابان حال و هوای دیگری دارد به طوری که آلاچیق های زیادی در جاده ساخته می شود تا محصولات کشاورزی کشاورزان این منطقه مستقیماً به دست مصرف کنندگان برسد.

۴۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.