افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

جسد بهاره للهی در منزلش در کرج کشف شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 298482
جسد بهاره للهی در منزلش در کرج کشف شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قوه قضائیه؛ رسانه معاند در ادامه پروژه ترور مدعی شد خانمی به نام بهاره خداوند وی در زندان به قتل رسیده و جسدش مخفیانه در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شده است، این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد در منزل شخصی خود فوت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قوه قضائیه؛ رسانه معاند در ادامه پروژه ترور مدعی شد خانمی به نام بهاره خداوند وی در زندان به قتل رسیده و جسدش مخفیانه در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شده است، این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد در منزل شخصی خود فوت کرده است.

یکی از مهمترین پروژه های رسانه ای در جنگ ترکیبی 1401 علیه ایران، پروژه کشتار بود. در آن زمان رسانه های ضد انقلاب با کمک مزدوران داخلی خود، افرادی را که به دلایل مختلف جان باختند را با ایجاد سناریویی نادرست با اغتشاشات مرتبط دانستند و آنها را قربانی اعتراضات معرفی کردند.

چندی پیش این ضد انقلاب به گمان اینکه سوژه جدیدی پیدا کرده بود، زنی تنها را که در خانه اش جان باخت و جسد او پس از چند هفته به دلیل بوی نامطبوع توسط همسایه ها کشف شد را کشت.

یک رسانه ضد انقلاب به نام «توانا» در سناریویی تکراری اعلام کرد: خانمی به نام بهاره خداوند او در زندان به قتل رسید و پیکرش مخفیانه و بدون اطلاع خانواده در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شد.

«توانا» همچنین مدعی شد که برای نشان دادن محل دفن پسرش از خانواده این فرد پول دریافت کرده است.

خبرگزاری میزان پس از انتشار اخبار ادعایی درباره توانا، موضوع را از مراجع قضایی متعددی از جمله سازمان تعزیرات، سازمان پزشکی قانونی و دادگستری استان البرز پیگیری کرد.

در ابتدا مسئولان سازمان تعزیرات تحت نظر قرار گرفتند که آیا فردی با چنین مشخصاتی سابقه بازداشت دارد یا خیر و اعلام شد که هیچ متهمی با این نام دستگیر و راهی زندان نشده است.

سپس همانطور که گفته شد این فرد در بهشت ​​سکینه کرج دفن شده است، موضوع را از دادگستری البرز پیگیری کردیم.

در نهایت با پیگیری های سازمان پزشکی قانونی و دادگستری استان البرز فردی با مشخصات بهاره شناسایی شد. خداوند او فروردین ماه امسال در منزل خود در کرج درگذشت.

به قول حسین فضلی هر زمان رئیس دیوان عالی استان البرز ساعت 21 روز 23 فروردین ماه سال جاری به گفته ساکنان یک مجتمع آپارتمانی در شهرک گوستانک محمدشهر پلیس کرج پس از احساس بوی نامطبوع از داخل یکی از واحدها به محل مراجعه و پس از بازکردن درب، با جسد زنی 40 ساله مواجه شد.

وی افزود: پس از بررسی ها هویت جسد متوفی خانم بهاره مشخص می شود. خداوند حاجی دالایی او فرزند محمدرضا است.

رئیس دیوان عالی استان البرز اعلام کرد: بلافاصله بازپرس گارد قتل در محل حضور یافته و پس از بررسی محل، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر می شود.

فضلی هر زمان وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص است حدود سه هفته از فوت متوفی می گذرد، گفت: با توجه به عدم پیگیری از سوی بستگان متوفی، جسد در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده می شود. پس از مدتی تحقیقات برای تعیین علت مرگ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: پرونده هم اکنون در اتاق 13 بازپرسی دادسرای ناحیه یکم در حال رسیدگی است. ضمناً پس از مراجعه والدین و در صورت درخواست آنان، قبر مجاور محل دفن نیز پیش خرید شده و هزینه های خرید دو قطعه قبر و هزینه دفن پرداخت می شود.

رئیس دیوان عالی استان البرز گفت: در تحقیقات انجام شده، متوفی سابقه بازداشت در زندان را نداشت.

همچنین با توجه به پیگیری های پزشکی قانونی که توسط خبرگزاری میزان انجام شد، جسد خانم بهاره خداوند در زمان کشف، او در خانه فساد داشت. راه ها و پس از کشف به پزشکی قانونی منتقل و معاینه سم شناسی انجام شد.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی، زمانی که جسد کشف شد، حدود سه هفته از مرگ وی می گذشت. در معاینات پزشکی انجام شده بر روی جسد هیچ نشانه ای از شکستگی مشاهده نشد.

دلیل رام کن مرگ پس از سم شناسی مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.