افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

جزیره جهانی قشم مرکز خواستگاری اقتصاد دریامحور است.

  • کد خبر : 224339
جزیره جهانی قشم مرکز خواستگاری اقتصاد دریامحور است.

به گزارش خبرنگار بازار، عادل کشامدی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری اولین رویداد بین المللی همتا در اقتصاد دریایی ایران که با حضور محمدمهدی سالاری رئیس صنایع دریایی کشور در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار داشت: دریانوردی در سال 1380 در سال 1390 برگزار شد. مرکز توسعه بین الملل که رهبر معظم انقلاب بارها بر […]

به گزارش خبرنگار بازار، عادل کشامدی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری اولین رویداد بین المللی همتا در اقتصاد دریایی ایران که با حضور محمدمهدی سالاری رئیس صنایع دریایی کشور در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار داشت: دریانوردی در سال 1380 در سال 1390 برگزار شد. مرکز توسعه بین الملل که رهبر معظم انقلاب بارها بر اهمیت نقش و جایگاه تاکید کردند، اقتصاد و فرهنگ دریا محور را برجسته کردند و موفقیت آینده اقتصاد را محور فعالیت های دریایی دانستند.

وی ادامه داد: مبادلات در اقتصاد دریایی قشم از دیرباز با نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای اسکاندیناوی، کشورهای آفریقایی، هند و کشورهای منطقه انجام شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امروزه نیز جزیره بین‌المللی قشم به عنوان قطب صنایع دریایی شناخته می‌شود و بر اساس همین قابلیت‌ها، قشم به‌عنوان قطب صنایع دریایی مهم‌ترین جشن این رویداد انتخاب شده است.

وی یادآور شد: با درایت و نگاه خلاقانه و نوآورانه مسئولان کشور به کسب و کارهای صنایع فراساحل توجه ویژه ای شده است و در طول 2300 کیلومتر سواحل دریایی هیچ فعالیت دریایی به وسعت جزیره وجود ندارد.قشم بین المللی.

پشمی تاکید کرد: پس از پیوستن ایران به معاهده شانگهای، امروز تنها نقطه ای که بر روی بستر استقرار بین شرکت های داخلی و خارجی فعال است، منطقه آزاد قشم است.

وی گفت: بر اساس سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب، همه دستگاه ها موظف هستند ظرف شش ماه گزارش عملکرد خود را در خصوص مسائل اقتصاد ساحلی ارائه دهند و ما بسیار خرسندیم که برنامه های خود را به عنوان اولین گام ارائه کنیم. این حرکت مهم اقتصادی».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.