افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

جزایر سه گانه متعلق به ایران بوده، هستند و خواهند بود

  • کد خبر : 409209
جزایر سه گانه متعلق به ایران بوده، هستند و خواهند بود

امام جماعت موقت تهران گفت: سالی نیست که موضوع سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک مطرح نشود، اما تفاوت این بار همکاری سه کشور اروپایی است. بدانند که «جزیره سه گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود». | ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۳:۲۶:۱۷ حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با […]

امام جماعت موقت تهران گفت: سالی نیست که موضوع سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک مطرح نشود، اما تفاوت این بار همکاری سه کشور اروپایی است. بدانند که «جزیره سه گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود».





|

۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ۱۳:۲۶:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه دینداری هزینه دارد و باید پرداخت شود، اظهار داشتند: به فضل خدا در 45 سال انقلاب اسلامی به توان خود نرسیده اند و نخواهند رسید.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دشمن مدام به شما حمله می کند، گفت: بحث این حکومت و آن حکومت نیست، بلکه مخالف هویت دینی شما هستند.

خاتمی با اشاره به آیات قرآن و توطئه های زمان پیامبران مختلف گفت: باید مراقب توطئه ها و نقشه های دشمن باشید زیرا دشمن دائماً در صدد حمله به شما است. قرآن کریم هفت راه را برای مقابله با توطئه های دشمن ذکر کرده است، اولین راه هوشیاری مستمر و مراقبت نظامی است که الحمدلله نیروهای مسلح فرموده اند اگر اسراییل مرتکب خطایی شود با اتکا به سلاح های قدرتمند شما ملت. ، با عملیات 3-صادق پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از شما می خواهد که فراموش کنید اما باید در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و روانی و انواع آمادگی ها آماده باشیم. بحمداللَّه ما ملتی آماده و متحد داریم که با عالم کفر روبرو می شوند و به فضل الهی در میدان پیروز ظهور می کنند.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سالروز اعتراض و بعثت امام علیه السلام به پذیرش قانون کاپیتولاسیون در سال 1343 گفت: شاه با کاپیتولاسیون مصونیت آمریکایی ها را پذیرفت که به معنای آن است. اینکه یک سگ آمریکایی در این کشور مصون است، اما نفر اول هیچ مصونیتی ندارد. امام (ره) با شنیدن این سخنان فرمودند: آبروی ما تعرض شده، عظمت ایران از بین رفته و ملت ایران از سگ های آمریکایی پست شده است، من اعلام خطر می کنم. برای ارتش ایران، علمای ایران و مراجع اسلامی، نجف، قم، تهران، شیراز و مشهد اعلام خطر می کنم. این مردم بزرگ آن روز اعلام خطر کردند، شاید آن روز قیام بزرگی رخ نداد، اما بذر انقلاب کاشته شد و از 22 بهمن 57 شروع شد و همه ایران «مرگ بر آمریکا» شد.

وی با اشاره به شهادت یحیی سنور گفت: یحیی سنور 20 سال در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه شد و در پایان عمر توسط ظالم ترین مردم رژیم جلاد صهیونیستی به شهادت رسید. این شهادت جای تبریان دارد اما تبریکش که انسان به دست آدمای مثل رژیمی شهید شود.

خاتمی به شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله اشاره کرد و تصریح کرد: شهید هاشم صفی الدین بعد از سید حسن نصرالله به شهادت رسید اما شدت گلوله باران به حدی بود که برای آوردن اجساد نگذاشتند بروند. شهید سید هاشم صفی الدین به تعبیر مقام معظم رهبری سید مجاهد رشید و ایثارگرانه ستاره درخشان دیگری در آسمان جهاد در راه قدس، راه قدس شریف را مزین کرد. خوشا به حال تو که با عشق و محبت در راه دین و ایمانت به دیدار دوستت رفتی. شخصیتی که به معنای دقیق کلمه می توانست جای خالی سید حسن را پر کند.

و افزود: امروز سالروز شهادت آرمان عزیز آرمان علیوردی است که به مظلومانه به شهادت رسید.

خطیب جمعه تهران در ادامه به موضوع جزایر سه گانه ایرانی پرداخت و اظهار داشت: از سال 1350 شمسی که شاه بحرین را تحویل گرفت، ماجرای جزایر سه گانه مطرح شده است؛ این جزایر سه گانه را نیز در دستور کار خود قرار داده است. هیچ سالی نیست که موضوع سه جزیره بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک مطرح نشود، اما تفاوت این بار شرکت سه کشور اروپایی است.

وی افزود: دلیل همکاری سه کشور اروپایی حمایت از رژیم صهیونیستی است چرا که می بینند امروز ایران مقتدر مرکز حمایت از جبهه مقاومت است. لذا با انگیزه حمایت از رژیم صهیونیستی این اظهارات نادرست را مطرح کردند، بدانند که «جزیره سه گانه ملک ایران بوده، هستند و خواهند بود».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.