افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

جزئیات چاقو زدن جوان 20 ساله در باغ شهرزیبایی تهران! + فیلم اختصاصی صحنه قتل.

  • کد خبر : 405998
جزئیات چاقو زدن جوان 20 ساله در باغ شهرزیبایی تهران! + فیلم اختصاصی صحنه قتل.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، خبر قتل ساعت 10:30 صبح روز 10 آبان ماه جوانی 20 ساله در باغی واقع در محله شهرزیبه به فرمانده انتظامی معرفی شد. با اعلام این خبر به پلیس، ماموران کلانتری 143 کن به همراه تیم شناسایی و بازپرس محمدجواد شفیعی از بند پنج بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، خبر قتل ساعت 10:30 صبح روز 10 آبان ماه جوانی 20 ساله در باغی واقع در محله شهرزیبه به فرمانده انتظامی معرفی شد.

با اعلام این خبر به پلیس، ماموران کلانتری 143 کن به همراه تیم شناسایی و بازپرس محمدجواد شفیعی از بند پنج بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد جسد متعلق به نسیم رحیمی افغان است که ساعت یک بامداد در محل کارش که کارگاه در و پنجره باغ بود با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه نشان داد مقتول و قاتل دو شهروند افغانستانی هستند که به مدت سه سال به عنوان همکار و دوست در این باغ کار می کردند. به گفته شاهدان، این 2 دوست سابق به دلایل نامعلومی با هم اختلاف داشتند و در نهایت قاتل 10 ضربه چاقو به دوستش زد و او را کشت.

در مرحله بعد ماموران آگاهی با ردیابی گوشی تلفن همراه قاتل متوجه شدند که وی از محل حادثه متواری و به استان قم متواری شده است. با مشخص شدن این موضوع، مأموران با اقدامات قضایی دستور دستگیری این قاتل را به استان قم ارسال کردند و قاتل تنها 12 ساعت پس از قتل دستگیر و سپس به استان تهران منتقل شد.

به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص انگیزه اصلی این قتل ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.